Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är en barndomsvän som jag verkligen uppskattar som ska gifta sig, men jag har bara varit på två bröllop innan och ett var ungerskt (tal på ungerska) så har dålig koll på vad man kan säga typ. Men vill verkligen säga något.
Mitt tips: Utgå från att utbringa en skål för brudparet, och sen om du vill så lägg till lite eller mycket innan skålen :) Många bröllopstal är alldeles för långa, så hellre en kort skål än något utdraget som bara uppskattas av möjlighet brudparet 🙈
 
Jag bor ju utanför våran byhåla, men dom hörs på km avstånd o många av innehavarna bor här ute på landet.
Men jag är vaken så det stör mig egentligen inte, men dom kan inte ha någon hörsel kvar för på 2 av dom var det så mina fönsterrutor skallrade :nailbiting:
Samma sak här :mad:
Först hör jag basen och undrar vad sjutton det är för konstigt ljud. Sen kommer de närmare och jag inser att det är musik.
Oftast a-traktorer. Undrar hur dom har råd med såna ljudanläggningar?
 
Kaffe ute! Än så länge inget regn 🤣🤩 till å med så solen smyger igenom molen
16912227863861059622413292245184.jpg
 
Har hittat ett kaninpar för omplacering, är så himla sugen. De verkar otroligt välskötta, sällskapliga, rumsrena och fina. Funderar nu på om det ens är möjligt. Vill ha dom frigående inomhus som de är vana vid, men har ju hund.
Hundarna är vana vid marsvin men kaniner hoppar ju ändå omkring betydligt mer. Hmm…
 
Samma sak här :mad:
Först hör jag basen och undrar vad sjutton det är för konstigt ljud. Sen kommer de närmare och jag inser att det är musik.
Oftast a-traktorer. Undrar hur dom har råd med såna ljudanläggningar?
Råd med hörseln skulle jag säga. Var på tv häromdagen en vars trumhinnan sprängts pga ljudet. De var tvungna att förstärka bilen för att inte rutorna skulle gå sönder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 957
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 139
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp