Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du testat att simma? Jag har ett krånglande knä och en skadad fot men simning fungerar för mig då det inte är någon belastning.
Det är säkert kanon. Men jag är ingen god simmare (simkunnig men inte så mkt mer) så det är tyvärr inte min grej.
 
Väntar på KROPPKAKOR (Lidl hade 3 st för 15 kr) :d!! Sedan ska jag måla. Har redan handlat och promenerat. Måste ut med lakanstvätten som ligger i maskinen. Håller tummarna för inget regn idag! Som himlen ser ut skulle det kunna bli hur som helst... O_o
 
Att jag inte tänkte på det :banghead: Ska givetvis bättra mig direkt och fixa fram bättre väder åt katten :cool: :D
Idag är det växlande sol och moln. Katten är ute och jag gissar att hon är nöjd för hon har inte jamat utanför dörren än. Mitt försök att fixa fram bättre väder verkar ha fungerat :p :D

Låna ut den till något litet barn som är känt för att vara tuff med sina leksaker? :angel:
@Ceta Jag kan låna ut treåringen. Förra veckan stod han och stampade på en mobil för att den inte visade rätt program på Netflix 🤪 :angel:
 
Brinner i Bergsbrunna nu
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230804_125901_Chrome.jpg
    Screenshot_20230804_125901_Chrome.jpg
    111,8 KB · Visningar: 31
Hemma efter en kort promenad i skogen med hundarna. Såg bara tre små kantareller som jag lämnade på tillväxt, en sillkremla, en massa soppar av något slag som var halvätna och några odefinierbara sorter. Åt något enstaka blåbär och fick sen raskt vända hemåt då blev orolig. :eek:

Äckligt fuktigt och varmt och nu regnar det igen. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp