Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mobilen ville inte ta laddning ett tag förut (glapp i kontakten) och funderade på om jag skulle ”tvingas” köpa ny mobil imorgon :angel: Nu funkar den dock igen.. Lika delar lättad som besviken 😂🙈 borde inte lägga pengar på ny mobil just nu, men har lovat mig själv en viss modell när denna dör, och ser lite fram emot bytet :p
 
Tycker mina bilder inte stämmer överens riktigt med verkligheten. Men älskar utsikten här och så ljust fortfarande 😃

3034D6DE-8FF1-4E9C-98B7-4F26A021FA26.jpeg
 
Hämtade ut paket nummer två i dag, mina bestick. Kändes rätt bra att hålla i, återstår att se hur de är att skära med, åt inget jag behövde skära idag.

I brevlådan låg mina färgpatroner till skrivaren, hoppas de passar, och ett brev med kallelse till synmottagningen för att kolla synen. Jag sa vid ett tillfälle att synen inte är kollad på några år och att jag nog tror den blivit sämre. Är dock trött på allt med ögonläkare och ögon att göra så jag känner mig lite anti... bara att bita sig i läppen och ta sig igenom det!

Har jobbat i dag, vilket kändes bra förstås, och det här med diagnoser börjar bli intressant! Ser fram emot böckerna som chefen har beställt och kursen jag så småningom ska gå!
 
Hemma, trött och mer trött. Har bestämt mig att så fort jag får en ledig dag, då ska jag ligga i sängen och titta på youtube i flera timmar. Gärna med något gott att äta samtidigt, typ glass eller choklad.

Imorgon kommer iaf nya vännen och plockar upp mig efter jobbet, så åker vi med våra hundar till skogen och tar en gemensam promenad där. Det kommer bli så skönt och kul! Med lite tur kan hon med sitt knasiga jobbschema göra liknande sak mer mitt på dagen nästa gång jag väl är ledig. Vi skulle prata mer om det imorgon :)
 
Barbie var riktigt bra! Både jag och dottern var nöjda.
Därefter åt vi pizza och nu är vi hemma, väldigt mätta :p

Strax sovdags. Imorgon ska vi till stallet först på eftermiddagen. Hovslagaren kommer vid 15 så tar allting annat då också.
På förmiddagen ska vi till Hööks för att kolla på ridbyxor. Jag hoppas också att det är väder för att olja in resten av trädäcket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp