Såg en kommunalare i stan som klippte gräs i hällregn...Åh så kul det är att trimma gräs i regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg en kommunalare i stan som klippte gräs i hällregn...Åh så kul det är att trimma gräs i regn
Ja, vi vet inte riktigt vad vi får före de betalar ut pengarna, så det blir kul att se!Och ibland får man riktigt bra betalt
Ja ibland så måste man. Vi klippte idag också.Såg en kommunalare i stan som klippte gräs i hällregn...
Men varfor blir det mindre rensning om man plockar i petflaskor? Eller ar det om man tar ett bar i daget?
Du är välkommen till mina 3000 kvm närhelst andan faller på.Åh så kul det är att trimma gräs i regn
Omtänksamma Megara som håller matte sysselsatt och i kondition, passa på att stretcha vaderna när du springer upp och ner efter henne.Ibland är katten på rea. Just som jag skulle sticka hemifrån (sen) så lyckades hon smita ut och sedan lekte vi tafatt upp och ner i trapphuset i tio minuter jag inte hade tid med. Hon tyckte det var jättekul när hon vigt sprang och hoppade upp och ner med en inte lika vig och konditionsstark mig efter.
Du är välkommen till mina 3000 kvm närhelst andan faller på.
@athena_arabians ja alltså vi brukar skoja och säga så om man glömmer stämpla någon kontroll.Tittar på världscup i orientering konstaterar att även i världscupen så är inte alla kontroller med på kartorna...
Beror på vad du får i timmen nu.
Toppar du lönen jag har nu så kanske