Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I bilen in till stan. Sambon blev inkallad att lämna blod. Dessutom fick han Beställning med nytt körkort så han skall fota sig samtidigt började dottern prata om pass så vi kollade på tid för det...
Första anhalt blodgivning. Det vräker ner så vi icke blodgivare sitter kvar i bilen.
 
Ngn skrev om punktering. Jag tänkte att det är ngt jag varit förskonad i från. Lite läskigt att bilen stod med punka när jag kom ut ett par timmar senare.
Är extremt glad över att ha min pappa.
Och tur i oturen så var det en skruv i däcket som däckfirman åtgärdar senast i eftermiddag.
 
Jag är den mest virriga av alla virrpannor som någonsin virrat :banghead: Satt upp lapp och allting. Messade min svägerska för att säga tack och frågade om de sett en flaska med olivolja. Och jodå, den hade jag tydligen glömt där trots att jag har ett knivskarpt minne av att stå med flaskan i handen utanför dörren när jag grävde efter nycklarna för att låsa upp. :bag:

Så slutet gott, allting gott. Mitt syskonbarn jobbar i Stockholm så hen kan ta med sig min flaska hit. Nu skäms jag som en hund för att ha misstänkliggjort mina snälla grannar.
 
Har kört sonen till och från morfar inne i stan nu, lyckades köra rätt väg för första gången! ✌️ Har gjort övningar för ryggen och känner mig betydligt bättre idag, så ska träffa en kompis på stan senare ikväll. Händer typ 2 gånger om året att vi ses utan barn, partners, djur eller liknande inblandat så känns högtidligt 😁 Ska ha min favoritblus!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 197
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp