Tvätt och disk igång. Ska se om jag kan måla sista fönstret mellan rutorna, eller om det regnar för mycket på den sidan. Sedan blir det lunchbuffé på Rosegarden i eftermiddag, samt lite shopping .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, ingenting. Förrän punkan kom, då drog den
Ja, jag undrar lite om jag ska boka inställning vid varje byte nu faktiskt.Intressant sånt där egentligen, min pappa kände inte att min bil drog skapligt åt vänster fast jag tyckte det var supertydligt och omöjligt att missa och det var också ganska markanta lutningar på däcket + rejält snednött på dem, trots att jag fick tid ganska snabbt hos verkstad för justering.
Fick iaf förklarat för mig att det tydligen inte är helt ovanligt att en framvagnsinställning behövs efter byte till sommardäck även om det var första (och hittills enda) gången för egen del.
Kanske är vissa bilar mer känsliga för sådant som påverkar framvagnen
När jag gjort hjulinställning har jag fått ett protokoll, så det går ju enkelt att jämföra mellan gångernaJa, jag undrar lite om jag ska boka inställning vid varje byte nu faktiskt.
Oh den tittade jag på igår fast annan färg.Klänningen Tror att den blir fin och mysig i höst !
Balanserar du däcken vid byten? Går den rakt om du släpper ratten? Jag har bara behövt göra framvagnsinställningar vid byten av krängningshämmare eller drivknutar och kör ca 2500 mil/år. Punkteringar enbart när jag kört på någon vass skit, senast förra året på Bauhaus parkering men det kunde bärgaren fixa på fem minuter och laga däcket på plats.Ja, jag undrar lite om jag ska boka inställning vid varje byte nu faktiskt.
Är det inte svårt att få ut bären sen? De samlas väl i en klump så det inte går att hälla ut? Eller?Plocka förhand i PET-flaskor? Blir minimalt med rensning då
Jag använder ju i princip bara klänningar/tunikor så för mig är klänning = kläder, typ...Oh den tittade jag på igår fast annan färg.
Muttrar till mig själv att jag inte behöver fler klänningar
Blåbär klibbar ju inte ihop?Är det inte svårt att få ut bären sen? De samlas väl i en klump så det inte går att hälla ut? Eller?
Nä men det mesta som inte är vätska proppar väl till flaskor?Blåbär klibbar ju inte ihop?
Ja den har gått rakt när jag släpper ratten. Jag ska säga till verkstaden att de kanske bör kolla mer, drivknutar, stötdämpare osv. Men den var inne på service tidigare i år utan anmärkning.Balanserar du däcken vid byten? Går den rakt om du släpper ratten? Jag har bara behövt göra framvagnsinställningar vid byten av krängningshämmare eller drivknutar och kör ca 2500 mil/år. Punkteringar enbart när jag kört på någon vass skit, senast förra året på Bauhaus parkering men det kunde bärgaren fixa på fem minuter och laga däcket på plats.
Är det inte svårt att få ut bären sen? De samlas väl i en klump så det inte går att hälla ut? Eller?