Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Baserat pÄ din tidigare bild och att det blöder rejÀlt nu sÄ hade jag Äkt in med det. FÄtt det rengjort och omlagt igen.Vepp, nu blöder det rejÀlt. Hittar inga kompresser heller. Lyckat.. Vetflex hade jag inte tillrÀckligt heller sÄ jag tog silvertejp en bit, bara för att hÄlla bandaget pÄ plats. Hmm.. funderar pÄ att tejpa fast fetvadd pÄ baksidan av vaden.
Jag skulle inte ha börjat röra i det -.-
Hon pÄ 1177 sa att det ska blöda, för att det ska hÄllas öppet liksom. Men om det inte lugnar ner sig snart fÄr jag nog Äka in..Baserat pÄ din tidigare bild och att det blöder rejÀlt nu sÄ hade jag Äkt in med det. FÄtt det rengjort och omlagt igen.
Vad roligt grattis!SjÀlv börjar jag nytt jobb den 3 juli men det Àr pÄ en ny arbetsplats.
Grattis! Det kÀnns verkligen som en tjÀnst du förtjÀnarNu Àr det officiellt Àven pÄ jobbet. Jag har fÄtt tjÀnsten jag sökte
FrÄn och med vecka 34 byter jag titel pÄ riktigt och istÀllet för kriminalvÄrdare kommer jag vara vakthavande befÀl![]()
Grattis! Det kÀnns verkligen som en tjÀnst du förtjÀnar!
HĂ„ret
HÄret! Fy bubblan sÄ fint!
Krya pÄ dig och hoppas du slipper ha mer ont! (Njursten gör sÄ jÀÀÀÀkla ont!)Jamen det hÀr gick ju strÄlande - jag trodde att jag rÄkade klicka sÄ att det dÀr inte postades.. knasmobil. Korrigering:
Vaknade med ont i magen, som blev vÀldigt ont, som snabbt blev vÀldigt vÀldigt ont i bÄde mage och rygg. (à kte in pÄ inrÄdan frÄn 1177.) Det enda prov som inte var helt okej var urinprov, trolig njursten sÄvitt jag förstod pÄ lÀkaren nÀr hen ringde nu i eftermiddag. Fick Äka hem och sÄ, Àr okej efter att ha fÄtt ordentlig smÀrtlindring etc.
Jag klarar blinka lilla stjÀrna