Nämen fy vad hände?
Hoppas på bättring, krya
Vaknade med ont, som snabbt blev väldigt väldigt ont och 1177 (som sambon fick ringa och sen sätta på högtalare) sa åt mig att åka till akuten. Har pratat med löks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen fy vad hände?
Hoppas på bättring, krya
Grattis!
Nu är det officiellt även på jobbet. Jag har fått tjänsten jag sökte
Från och med vecka 34 byter jag titel på riktigt och istället för kriminalvårdare kommer jag vara vakthavande befäl
Maten är klar! Så god jul, eller glad midsommar på erJansson i ugnen nu då
När jag var liten hade vi alltid ugnsbakad laxsida på midsommar, med kokt potatis och kall sås...Nej, på midsommar brukar det väl vara typ sill? Resten vid påsk och jul. Men hey, vill du ha Janssons så gör du det - oavsett vilken dag det är!
Vaknade med ont, som snabbt blev väldigt väldigt ont och 1177 (som sambon fick ringa och sen sätta på högtalare) sa åt mig att åka till akuten. Har pratat med löks
När jag var liten hade vi alltid ugnsbakad laxsida på midsommar, med kokt potatis och kall sås...
Idag firade jag med föräldrarna och vi åt rökt och gravad lax, ägghalvor, köttbullar, skagenröra, kavring... Till efterrätt bakade jag en Glömmingetårta/Pinocchiotårta/Brittatårta med jordgubbar. Mycket mumsigt...
Kul att se dig här igenHoppar in och önskar alla en Glad Midsommar!