Ja jösses. Mobilnumret törs jag inte ens tänka pånär jag skaffade? När mobilen fick 070-nummer?Har inte ens bytt leverantörer eller så. Samma mobilnr sedan slutet av 90 talet också...
/dinosaurien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jösses. Mobilnumret törs jag inte ens tänka pånär jag skaffade? När mobilen fick 070-nummer?Har inte ens bytt leverantörer eller så. Samma mobilnr sedan slutet av 90 talet också...
Jag har haft mitt mobilnnr 23 eller 24 år.Ja jösses. Mobilnumret törs jag inte ens tänka pånär jag skaffade? När mobilen fick 070-nummer?
/dinosaurien
Det är ju bara jobbigt att byta nr hela tiden... massa ställen som behöver uppdateras..... svägerskan byter typ oftare än jag byter underkläder.....Jag har haft mitt mobilnnr 23 eller 24 år.
Fast där uppe var det ju 2020 och inte 2018, har för mig att bränderna 2020 egentligen var värre men berörde inte lika mycket folk.Sitter i stugan i Hälsingland och nu hörs en helikopter surra fram och tillbaka, antagligen brandkoll. Idag fick dom hejd på branden i Ljusdal, äntligen. Men när man hörde om den och hur svårsläckt den var, så blev det väldigt mycket 2018-de ja vu
Edit: det är en ny brand som dom vattenbombar
Nej det var 2018. Ljusdals kommun har t.o.m. lagt ut en tidslinje för branden på yt.Fast där uppe var det ju 2020 och inte 2018, har för mig att bränderna 2020 egentligen var värre men berörde inte lika mycket folk.
Det som var lärdomen var att staten stod handfallenNej det var 2018. Ljusdals kommun har t.o.m. lagt ut en tidslinje för branden på yt.
Men du har rätt i att det berörde inte lika mycket folk och djur som i Västmanland 2014. Vid båda bränderna stod jag standby med bil och hästtransport om det hade behövts. Helt fruktansvärt vilka krafter det är när det brinner i skogen jag får lika ont i magen varje gång jag hör om bränder eller läser om dom i tidningar.
100% har vi enligt min mobil iaf, dimma ute nuFick barnet att somna tillslut! Vi har haft en bra dag, och en dålig dag - på samma gång.
Tog ett glas med sista colan nu, det var nog lite onödigt… ska strax packa min nya väska
Ja, och det har regnat hela dagen!! Nu luftfuktighet 100 % känns det som, men det får det vara värt!
Här har vi fått 20 mm typ. Regnar lite nu med...Fortfarande regn. Ska klä på regnstället (eftersom jag än en gång tappat bort mina Rain legs) och cykla till jobbet! Frågan är om jag verkligen behöver extravattna så som det var tänkt