Var den as-stor och hade en röd stjärna på stjärtfenan?Drönare flög förbi mitt fönster. Undrar vem det var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var den as-stor och hade en röd stjärna på stjärtfenan?Drönare flög förbi mitt fönster. Undrar vem det var.
Det är typ det jag kom fram till nu under dagen, när jag ändå hade så otroligt lite jobb att göra.
Men jag ville inte riktigt tro det, så jag fortsatte helt enkelt leta för att det var orimligt att det faktiskt var så.
Laddar med frukost och kaffe, hoppas på en produktiv dag här hemma.
Liten och svart ca 40 cm långVar den as-stor och hade en röd stjärna på stjärtfenan?
Polisen har gått ut med att de ska bevaka mer med drönare i regionen pga senaste tidens händelser. Fast vad jag förstod så ska det vara på hög höjd.Liten och svart ca 40 cm lång
Jag tycker hörlurarna och tandborstarna är betydligt mer av nödvändighet än en badrumsvåg?Grubblar på varför, en månad jag redan går back en hel del, jag köper en massa saker. Inte onödiga villha utan nödvändiga, som tex en ny badrumsvåg eftersom min gamla äter batterier och lagt till knappbatterier till den och annat eftersom jag inte har några kvar. Har redan köpt 12 tandborsthuvuden till min elektriska tandborste, återigen nödvändigt eftersom jag använt min gamla i några år nu Det enda möjligtvis onödiga är ett par Harald hörlurar eftersom mina har pajat.
Jag tycker hörlurarna och tandborstarna är betydligt mer av nödvändighet än en badrumsvåg?