Nähä, nu slutade Outlook att funka. Jaja, det kommer väl igång sen
Fungerar inte för mig heller :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähä, nu slutade Outlook att funka. Jaja, det kommer väl igång sen
Det brukar ju gå in i ena örat och ut genom andra första veckan... nu skall du lyckas spara det i två månader... lider med dig..
8 styckenFrukost! Nyfiken på hur många diktat jag fått under natten
Dör tristressdöden och försöker leta mig fram till vad som händer om man måste göra abort i usa som turist. Dör således även "hur kan folk vara så här oerhört elaka och korkade"-döden
Ja precis jag tänker på de värsta staterna. Är jag turist i usa, gravid och blir supersjuk/är med om en olycka eller vadsom, så pass att det inte går att flytta på mig, där jag kan räddas om jag får en abort. Låter de mig självdö då? Vad säger sverige om att deras medborgare tillåts ligga och dö pga korkade idéer?Gissar att det beror på vilken delstat du är i. Om du råkar besöka Disney world så är du nog ganska körd.
Ja precis jag tänker på de värsta staterna. Är jag turist i usa, gravid och blir supersjuk/är med om en olycka eller vadsom, så pass att det inte går att flytta på mig, där jag kan räddas om jag får en abort. Låter de mig självdö då? Vad säger sverige om att deras medborgare tillåts ligga och dö pga korkade idéer?
Hade diskussionen med vänner från usa och vi lyckas liksom inte hitta några svar och det irriterar mig
Det är typ det jag kom fram till nu under dagen, när jag ändå hade så otroligt lite jobb att göra.Efter lite snabb googling så verkar du kunna resa till en annan delstat och göra abort. Medan du inte göra abort efter sex veckor i tex Florida och det är helt förbjudet i vissa delstater så nej utan du får vackert resa till en annan delstat. Det verkar gälla även utländska medborgare. Både de som är där legalt och illegalt. Så gissar att även turister faller inom den första kategorin eftersom de måste anpassa sig efter amerikanska lagar.