Eller hur! De har funnits ett tag I stallet som medryttare men nu köpt egen .Men vilken lyx att bli bjuden på tårta av nya hästägare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! De har funnits ett tag I stallet som medryttare men nu köpt egen .Men vilken lyx att bli bjuden på tårta av nya hästägare
Min lilla stuga är skapligt välisolerad men blåst kyler rätt ordentligt ändå!Det blåser små här nu men inatt var det stor, jag trodde huset var på väg att blåsa bort!
Dvs när jag klev upp var det bara att börja elda... vinden bryr sig inte om att runda mitt hus utan drar rakt igenom
Det blåser små här nu men inatt var det stor, jag trodde huset var på väg att blåsa bort!
Dvs när jag klev upp var det bara att börja elda... vinden bryr sig inte om att runda mitt hus utan drar rakt igenom
Här har det ju inte blåst så förfärligt, men det märktes ändå stor skillnad på inomhustemperatur i morse mot när det är lugnt ute...Min lilla stuga är skapligt välisolerad men blåst kyler rätt ordentligt ändå!