Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhhhh veckans absolut härligaste väder; äntligen ordentligt med solsken 😃 och jag har sjukstuga och kan inte njuta av den med min underbara häst 😖. Nåja, pållan är i min väns goda händer och fått komma ut med dem; ogillar stallfria dagar men är man febrig är det bara att gilla läget och skönt att ha en vän man kan lita fullt ut på ❤. Hoppas att älsklingen som "flytt fältet" 😂 håller sig frisk. Nåja! Fortsätter med soffläge och världscupshoppning- får nöja mig med att se andra rida istället 😄 och så glass för den onda halsen till det, tack vare snälla mamma som handlat ❤.
 
Maten jag aldrig tröttnar på.
05BE3D65-7C5D-45EB-BF7D-6D1DD6309876.jpeg
 
Jag har varit ut med sista kartongerna med julsaker till boden, och torktumlaren snurrar med de sista jul-lakanen - NU är julen över för den här gången!
Annars händer det inte så mycket i det här trista gråblöta och blåsiga vädret. Vovvepromenaden blev ingen "lång härlig söndagspromenad" :angel:
 
Kasslergratängen skulle stå inne i en timme på 125 grader. Tyckte att det lät väldigt lågt - kanske har de skrivit fel :confused: ? Potatisen är inte alls mjuk, så nu har jag höjt värmen.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp