Näe? Eller?Var inte varje hinderstöd 3 kungar? Jag tyckte att det såg ut som det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe? Eller?Var inte varje hinderstöd 3 kungar? Jag tyckte att det såg ut som det.
Begravs man efter 30 dagar är det ej med kista, utan urna- det kan man vänta med bra länge.Är väl rätt många som begravts/kremerats efter mer än 30 dagar? Jag vet flera stycken iaf. Tror polisen har allvarligare brott att utreda.
Joo, jag har pausat och kollat till och med, en åt varje håll utom där skållorna till bommarna är.Näe? Eller?
Nu såg jag! Hela hindret består alltså av 12 kungar.Joo, jag har pausat och kollat till och med, en åt varje håll utom där skållorna till bommarna är.
Yes! Och då är det ju iaf mer logiskt med 3 kungar (på varje hinderstöd).Nu såg jag! Hela hindret består alltså av 12 kungar.
Jo, men bara liteYes! Och då är det ju iaf mer logiskt med 3 kungar (på varje hinderstöd).
Vi ville ha en med pour over så det var var att betala och se glad ut. (Dock inte en Smeg. Vägrar Smeg.)1400??? På riktigt? Hur kan någon tycka att det är värt de pengarna för att koka upp lite vatten? Uppriktigt nyfiken på det faktiskt. Har själv en från typ Jula som väl kostade en hundring eller något. Funkar fint och går på nolltid.
Vet inte vad pour over är, men huvudsaken att ni blev nöjda!Vi ville ha en med pour over så det var var att betala och se glad ut. (Dock inte en Smeg. Vägrar Smeg.)