Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG20230115134307.webp

Det snöar massor just nu ❄️ syns dock inte på bilden, men jag hoppas det kommer någon decimeter så vi får mer snö att köra skoter på!

Är väl rätt många som begravts/kremerats efter mer än 30 dagar? Jag vet flera stycken iaf. Tror polisen har allvarligare brott att utreda.
Vet du? Snitt i Sverige ligger på 22-27 dagar har jag för mig, vi är långsammast i Europa. Det som räddar statistiken är muslimerna som begraver inom 6 dagar. Men längre än 30 ska inte tillåtas. Ofta sker ju kremering i tid men begravning genomförs senare med urna istället för kista då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 960
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 15 16 17
Svar
338
· Visningar
9 400
Senast: AbCdE
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka