Simfenor istället för sko med brodd.Det blev faktiskt ridning i lite sol idag! Och mycket vatten. Det brukar inte vara en å här
https://www.instagram.com/p/Cnb30hijZpa/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Simfenor istället för sko med brodd.Det blev faktiskt ridning i lite sol idag! Och mycket vatten. Det brukar inte vara en å här
https://www.instagram.com/p/Cnb30hijZpa/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Typ! Ambres är iaf vattentålig så länge det inte kommer uppifrånSimfenor istället för sko med brodd.
Inget normalt för mig, vet ju hur min kropp fungerat hitintills men som sagt, kanske ändrats då.....Kan som sagt vara fullt normalt vanlig förkylning...
Tänkte också på det.Hmm, ett av hindrena från VC i Basel är en oxer där det står Les trois rois (de tre kungarna) men det är en kung avbildad på varje hinderstöd, dvs fyra st. Känns fel
Tur att det inte bara är jag!Tänkte också på det.
Kollade om inte ena hinderstödet skulle ha typ jesusbarnet på eller vara tomt, men icke.Tur att det inte bara är jag!
Är väl rätt många som begravts/kremerats efter mer än 30 dagar? Jag vet flera stycken iaf. Tror polisen har allvarligare brott att utreda.Och det borde gå att polisanmäla eller göra något, de bryter mot begravningslagen.
Vet du? Snitt i Sverige ligger på 22-27 dagar har jag för mig, vi är långsammast i Europa. Det som räddar statistiken är muslimerna som begraver inom 6 dagar. Men längre än 30 ska inte tillåtas. Ofta sker ju kremering i tid men begravning genomförs senare med urna istället för kista då.Är väl rätt många som begravts/kremerats efter mer än 30 dagar? Jag vet flera stycken iaf. Tror polisen har allvarligare brott att utreda.
Då kan det vara pga obdukton mmÄr väl rätt många som begravts/kremerats efter mer än 30 dagar? Jag vet flera stycken iaf. Tror polisen har allvarligare brott att utreda.
Såg nu kungahindret i närbild och det verkar vara fyra åt varje håll, totalt åtta kungar. Då känns det plötsligt lite lättare än om det bara skiljde en.Kollade om inte ena hinderstödet skulle ha typ jesusbarnet på eller vara tomt, men icke.
Var inte varje hinderstöd 3 kungar? Jag tyckte att det såg ut som det.Hmm, ett av hindrena från VC i Basel är en oxer där det står Les trois rois (de tre kungarna) men det är en kung avbildad på varje hinderstöd, dvs fyra st. Känns fel
Magisk plats ❤Så mycket bättre mentalt jag mår efter ett besök stallet