Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är oetiskt, ouppfostrat och moraliskt förkastligt att mata djur vid bordetVi åt smörgåstårta imorse..... ena katten är tokig i räkor och satte sig på husses plats ena tassen närmade sig bordet... det hamnade några räkor till henne...
Jag skrev inte var hon åt räkorna. . Hon satt på fönsterbrädan när de hoppade över till henne... sedan tror jag att vi bestämmer i vårt hem. När vi gör iordning frukost mackorna på kvällen så brukar det komma ett slick bregott och kanske något pålägg...Det är etiskt, ouppfostrat och moraliskt förkastligt att mata djur vid bordet
Saker som råkar ramla ner är något HELT annat.....
Va? Det gör man väl som man vill?Det är oetiskt, ouppfostrat och moraliskt förkastligt att mata djur vid bordet
Uppenbarligen behöver jag förtydliga - jag SKÄMTARDet är oetiskt, ouppfostrat och moraliskt förkastligt att mata djur vid bordet
Därför skaffar man inte barn
Det är oetiskt, ouppfostrat och moraliskt förkastligt att mata djur vid bordet
Svider i ögonen. Det ena ögat så illa att jag inte kan hålla det öppet..
Vet inte, det blir så ibland.. Det gör svinont!Men usch, vad har hänt?
Såklart! Vi får inte heller äta räkor själva . Så gott med smörgåstårtaVi åt smörgåstårta imorse..... ena katten är tokig i räkor och satte sig på husses plats ena tassen närmade sig bordet... det hamnade några räkor till henne...
Kört igång en maskin tvätt och premiäreldar i kakelugnen .
Visa bifogad fil 111489
Önskar det! Pappas tjej kommer dock att sätta sig på tvären. Inloggningen till den hemsidan/grejen är där de postar information om andra saker också (tex städdagar på gården), så det är lite som samfällighetens anslagstavla. Vilket gör det hela ännu konstigare - när hon ändå är inloggad, varför kan hon inte bara göra några extra klick och boka tvättstugan också?Din pappa kan inte kontakta föreningen och flytta kontot till din mailadress istället? Är hon inte intresserad av tvättstugan kanske hon inte ens märker det
(Inte för att det inte är ett helt sjukt beteende från både henne och din pappa, men tänkte det kanske kan vara en något smidigare lösning än som du har det nu?)
Jag har virus i telefonen så den beställer det när jag hämtar månadshandlingen. Tyvärr har bästa stället på mackor i stan stängt.Såklart! Vi får inte heller äta räkor själva . Så gott med smörgåstårta