Men Kan det funka att testa att gå till ordföranden och be om ett konto till utan att säga så mycket om anledningen? Är det någon som ni umgås med kanske det går ändå? Alternativt dra npn vit lögn om att du vill känna dig självständig och boka dina egna tvättider?Önskar det! Pappas tjej kommer dock att sätta sig på tvären. Inloggningen till den hemsidan/grejen är där de postar information om andra saker också (tex städdagar på gården), så det är lite som samfällighetens anslagstavla. Vilket gör det hela ännu konstigare - när hon ändå är inloggad, varför kan hon inte bara göra några extra klick och boka tvättstugan också?
Mamma tyckte att jag skulle gå till ordförande och helt enkelt be om ett till konto. Och hade det inte varit för att vi känner hen som är ordförande privat så hade jag gjort det. Nu är det en person som vi kommer umgås en hel del med privat så jag vill inte måla upp pappas tjej som en person med sjuka/skruvade beteenden inför hen (det skulle ju helt klart göra stämningen stel om något av det skulle råka komma fram ). Plus att jag i så fall skulle behöva tala om det för henne vilket antagligen inte skulle gillas eftersom hon då inte har kontrollen över mig längre
Edit: Menar att antingen skulle jag behöva säga till henne att kontot är flyttat till min mailadress. Eller så skulle hon ju märka det när hon helt plötsligt inte kommer in med de vanliga inloggningsuppgifterna…
Hoppas det i alla fall löser sig på något sätt, låter bedrövligt som du har det