Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta? Nu är det jul - IGEN???Efter marknaden tog vi vägen förbi satans boning och käkade mat.... efter det julafton och nu hemma...
Jula skrev jag men telefonen vill tydligen ha jul.......Ursäkta? Nu är det jul - IGEN???
Om man inte har barn då kan det vara bra att visa gott föredöme...... om det ser alltså
vad gör MAKEN då?Nu är jag hemma sedan några timmar tillbaka och har lagat mat med sambon mest hela eftermiddagen. Medan kvällens Boeuf Bourguignon står på spisen och puttrar tänkte jag ta mig en rejäl tupplur så att jag kan njuta av kvällen sedan. Våra bästa vänner kommer hit på middag och jag ser så himla mycket fram emot en härlig kväll i goda vänners & viners lag
Din pappa kan inte kontakta föreningen och flytta kontot till din mailadress istället? Är hon inte intresserad av tvättstugan kanske hon inte ens märker detJag pratade med pappa idag. Pappa ringde till henne och sa att hon måste boka tvättid nu, då blev hon arg på honom och tyckte att han pressade och stressade henne (tror även hon vräkte ur sig något om "bortskämda curlade barn"). Sen kom pappa upp till mig och sa något om att han känner sig så klämd mellan oss när vi drar åt olika håll och inte kan prata med varandra.
Helt ärligt så tror jag inte att han vet hur problemet ska lösas (detta är ju långt ifrån första gången). Han vill vara alla till lags och inte göra någon upprörd så när jag pratar med honom så håller han ju med. Men sen när han pratar med henne så håller han med henne. Och så går det runt.
Det är tyvärr inte värt det. Hon blir så arg då och startar ett tredje världskrig med min pappa, kallar honom fula och elaka saker, använder tvååringen emot honom (när tvååringen skriker "sluta skrika!" så säger hon "ja titta nu *min pappa*, till och med *tvååringen* tycker att du skriker och bråkar för mkt!") osv.
Det skulle jag absolut kunna göra. Men då måste hon hitta en ny tvättkorg och det tror jag inte att hon är villig att göra
Så det absolut smidigaste, både för henne och mig, är om hon bara ger mig lösenordet till sidan där man bokar sin tvättid. Då behöver hon aldrig mer boka tvättider åt mig, kan fortsätta använda tvättmaskinen som tvättkorg och jag kan boka tvättid/tvätta när jag vill.
Jag sitter med en Irish efter dagens långpromenad med vovvarna, solen sken och den värmde faktiskt trots bara 3 +grader
Törs man få lite vårkänslor tro
Ja det törs man.
Jag hör massor av vårfåglar vid mig. De första har börjat sjunga. Antagligen lite vilsna i det här märkliga vädret.
Det blir ljust tidigare och är ljust längre.
Så smyg igång lite vårkänslor du!
Därför skaffar man inte barnOm man inte har barn då kan det vara bra att visa gott föredöme...... om det ser alltså
Vi åt smörgåstårta imorse..... ena katten är tokig i räkor och satte sig på husses plats ena tassen närmade sig bordet... det hamnade några räkor till henne...Hemlagad pizza och feferoni till lördagsmiddag . Katterna håller med husse om att musslor är gott, inte jag .