Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då skulle hon bara göra det själv tyvärrgör det ändå och berätta hur nöjda insekterna är
Vad synd, de stackars små djuren behöver ju fristad! Jag förstod inte det förut, men nu blir jag glad när jag ser allt som är "ovårdat" faktisktDå skulle hon bara göra det själv tyvärr
Håller verkligen med om att viktdiskussionen kanske kan föras någon annan stans som man kan välja bort?Skulle diskussioner av ovan slag kunna tas i någon vikttråd eller iaf inom spoiler? Känns inte som en sund diskussion alls men ska den tas kan det väl iaf göras någon annanstans än i vgv-tråden.
Haha, för mig är "typ 14" från 13.30 till 14.30 ^^Bordet sålt! Även om jag tycker att ”typ 14” inte är 14:30 Men det var en kvinna som samlade grejer till en ukrainsk flytning så det kändes bra i hjärtat!
Promenad blev det också, ömsom svettigt, ömsom blåsigt och väldigt tungt pga fortfarande i dvala
Funderade på att fika nåt men då kanske jag inte orkar kvällsmat sen… har 0 matlust idag.
Skulle diskussioner av ovan slag kunna tas i någon vikttråd eller iaf inom spoiler? Känns inte som en sund diskussion alls men ska den tas kan det väl iaf göras någon annanstans än i vgv-tråden.
Sitter och kämpar med mitt bildbehandlingsprogram som gör spontana inställningsändringar mellan varven det används
OkejdåHaha, för mig är "typ 14" från 13.30 till 14.30 ^^
Verkligen! Det är till en Buketråd ju. Viktigt!Så ouppfostrat!