Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle ”öva med barnet” att sitta modell för målning. Det behövde jag ej. Hon är en naturbegåvning! ”Se igenom mig” sa jag. Brorsan tyckte jag var opedagogisk men barnet fattade direkt

1695A2ED-3548-4488-B1CB-929BBBD58C28.webp
 
Bordet sålt! Även om jag tycker att ”typ 14” inte är 14:30 🤷‍♀️ Men det var en kvinna som samlade grejer till en ukrainsk flytning så det kändes bra i hjärtat!

Promenad blev det också, ömsom svettigt, ömsom blåsigt och väldigt tungt pga fortfarande i dvala 😑

Funderade på att fika nåt men då kanske jag inte orkar kvällsmat sen… har 0 matlust idag.
 
Bordet sålt! Även om jag tycker att ”typ 14” inte är 14:30 🤷‍♀️ Men det var en kvinna som samlade grejer till en ukrainsk flytning så det kändes bra i hjärtat!

Promenad blev det också, ömsom svettigt, ömsom blåsigt och väldigt tungt pga fortfarande i dvala 😑

Funderade på att fika nåt men då kanske jag inte orkar kvällsmat sen… har 0 matlust idag.
Haha, för mig är "typ 14" från 13.30 till 14.30 ^^
 
Skulle diskussioner av ovan slag kunna tas i någon vikttråd eller iaf inom spoiler? Känns inte som en sund diskussion alls men ska den tas kan det väl iaf göras någon annanstans än i vgv-tråden.

Helt enig och jag tycker vi ska skita i att kommentera vad andra äter rent allmänt och i synnerhet i den här tråden (såvida det inte är en positiv kommentar då) :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp