athena_arabians
Trådstartare
Nähä, gräsmattan lär ju inte klippa sig själv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte klippa längre. Det är för torrt. Klipper jag så blir den alldeles brun.Nähä, gräsmattan lär ju inte klippa sig själv...
Jag vill inte klippa längre. Det är för torrt. Klipper jag så blir den alldeles brun.
Aj, jag är bara 30, törs knappt tänka på hur jag kommer vara vid 60 isåfallVisst är det jobbigt?! Det syns när jag skriver också har jag märkt!
Det måste vara åldern!
Stora delar av gräsmattan har berg strax udner. Den DÖÖÖÖÖÖÖÖRDå växer den mindre
Edit: Inte för att det fungerat någon gång på mina gräsmattor
Nä egentligen inte. Men det blir ju det på sätt och vis ändå.Personalbrist är ju inte personalens problem
Jag är sugen på att klippa bara gångvägar i vår lilla äng, det finns fina blommor i den nu. Bonus med mindre att klippa baraJag vill inte klippa längre. Det är för torrt. Klipper jag så blir den alldeles brun.
Då minns vi bara det vi vill minnasAj, jag är bara 30, törs knappt tänka på hur jag kommer vara vid 60 isåfall
Tycker jag du ska göra, det är bra för insekter med långt gräs och ängJag är sugen på att klippa bara gångvägar i vår lilla äng, det finns fina blommor i den nu. Bonus med mindre att klippa bara
De kanske har tröttnat på att alltid ställa upp och sätter sig själv först? Förstår dem lite grann även om jag inte skulle kunna göra så, men någonstans får man kanske dra gränsen för att inte bli utmattad? För det får man ju inget av chefen för om man blir, tänker jag.Nä egentligen inte. Men det blir ju det på sätt och vis ändå.
Det absolut värsta tycker jag är de som inte dyker upp. Hur kan man bete sig så?
Nä egentligen inte. Men det blir ju det på sätt och vis ändå.
Det absolut värsta tycker jag är de som inte dyker upp. Hur kan man bete sig så?
De kanske har tröttnat på att alltid ställa upp och sätter sig själv först? Förstår dem lite grann även om jag inte skulle kunna göra så, men någonstans får man kanske dra gränsen för att inte bli utmattad? För det får man ju inget av chefen för om man blir, tänker jag.
Tyvärr inte bara jag som bestämmer, min faster tycker att det är dags för att klippa hela biten Jag har också noterat en del fjärilar som fladdrar sig fram i ängenTycker jag du ska göra, det är bra för insekter med långt gräs och äng
Det är det i allra högsta grad. Det är ju arbetsvägran så det borde vara ett ickeproblem? Jag tolkade det därför mer som att man inte ville komma in som vikarie. Var kanske en feltolkning då.Att bara utebli från ett ordinarie pass är väl nog skäl för att få kicken omgående?
De kanske har tröttnat på att alltid ställa upp och sätter sig själv först? Förstår dem lite grann även om jag inte skulle kunna göra så, men någonstans får man kanske dra gränsen för att inte bli utmattad? För det får man ju inget av chefen för om man blir, tänker jag.
Jag tycker det. Men de har som sagt skrikande personalbrist och säger nog inte upp någon i första taget..Att bara utebli från ett ordinarie pass är väl nog skäl för att få kicken omgående?
gör det ändå och berätta hur nöjda insekterna ärTyvärr inte bara jag som bestämmer, min faster tycker att det är dags för att klippa hela biten Jag har också noterat en del fjärilar som fladdrar sig fram i ängen
Men jag kanske kan se till att klippa runt bitar med blommor.
Menar du alltså att det är personal som inte dyker upp alls på schemalagd arbetstid? Det trodde jag inte var särskilt vanligt.Fast att dyka upp på sin schemalagda tid är inte för mycket begärt. Det är ju det som är arbetet liksom.
Det är bara min man som jobbar så mycket extra.
Jag tycker det. Men de har som sagt skrikande personalbrist och säger nog inte upp någon i första taget..