Perfekt, brukar dämpa värsta fyllan.Och där blev folket på Törebodafestivalen ordentligt blöta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt, brukar dämpa värsta fyllan.Och där blev folket på Törebodafestivalen ordentligt blöta.
Fast det sabbade mitt hörande, då regnet slog på plastverandataketPerfekt, brukar dämpa värsta fyllan.
Ont i huvudet. Säker på att det är en psykosomatisk reaktion över tvättrauma.
Det är ju den tiden 5-7Vi ar hos son och sonhustru och nu vantar vi pa att middagen ska bli klar. Det ar deras tur att laga mat idag.
Just nu askar och blixtrar det. Det har hallit pa i over en halv timma nu. Det smaller som skjutton och ar ett "tropical" skyfall under tiden. Tur man kan sitta inne!
Beror på om du bor i lägenhet eller villa .Jag ville duscha eftersom jag bäddat med rena lakan, men det är kanske lite väl sent för det nu?
Lägenhet, men tja, jag har terroriserat mina grannar tidigare och duschat halv fyra på morgonen.Beror på om du bor i lägenhet eller villa .
Fast va? Jag har aldrig ens tänkt tanken på att jag inte ska kunna duscha vilken tid på dygnet som helst. Någon måtta får det väl vara på hänsynen! Jag måste ju få lägga mig när jag vill, hur jag vill.Beror på om du bor i lägenhet eller villa .
Duscha på du! Om någon klagar kan du hänvisa dem till mig.Lägenhet, men tja, jag har terroriserat mina grannar tidigare och duschat halv fyra på morgonen.
Det är ju den tiden 5-7
Fast va? Jag har aldrig ens tänkt tanken på att jag inte ska kunna duscha vilken tid på dygnet som helst. Någon måtta får det väl vara på hänsynen! Jag måste ju få lägga mig när jag vill, hur jag vill.