Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du också? Covid?Hostar hostar snorar och hostar lite till.
Trist när det låser sig. Hoppas det lättar snart. Jag vet att du fixar det!Har sovit länge = hyfsat pigg. Men lider just nu av dåligt självförtroende vilket gör att jag inte får ur mig text till mitt forsknings-PM som eg borde spruta ur mig. Har ju avklarade poäng som visar att jag kan det här…
Förhoppningsvis använde de ett standardbrev.....komiskt är att DE skrev i sitt meddelande att ladda powerbank, plocka fram stearinljus och ta upp vatten....
Ja, hoppas det, men man vet aldrig hahaha. Det var ett avbrott förra veckan så det är det de ska reparera, det blev något fel antar jag, stod i samma brev. Förhoppningsvis påverkar det inte längre än till kvart i 5 eftersom det är min jobba hemma dag och har ingen lust att åka i väg....Förhoppningsvis använde de ett standardbrev.....
Jag vaknade vid 4 pga hund med diarré och det var ett himla liv av tranorna då!Trött efter att ha somnat sent, vaknat vid 4 p g a tranor och sedan sovit till efter 8, tog det lugnt, åt frukost och tittade på Nyhetsmorgon, vid 10 ringer fasta telefonen och mamma svarar, det är min kompis som jag skulle varit hos 9.30 för att följa med henne och unghästen på deras första uteritt. Pinsamt, jag brukar alltid vara i tid. Men jag skyndade mig dit och allt gick bra.