sitter i soffan "hemma" i husbussen med en "long island ice tea" ... jag njuter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha blir svårt ska köra dit på dagen/tidigt eftermiddag Men får se till att hålla igång så brukar det gå braDå får man sova i förskott
Typ tre timmar mitt på dan
Själv plockar jag bajskottar efter min häst, det ska på analys för parasitkontroll Jätte roligt
Åh, där (om det är samma Hawaii-håla) brukade jag och mina kollegor ta lite lunchpaus när vi var ute på långa tillsynsrundor om somrarna på mitt förra jobbSista dagen hos min kompis.
I dag har vi bla varit i Hawaii-hålan.
Nu ska vi snart titta på fotboll, dricka cider och äta godis.
Visa bifogad fil 94841
Ja, man får ju hoppas att Postnord sköter sig och att kuvertet inte hamnar hos någon annan...Det känns alltid lite märkligt att skicka iväg ett brev med bajs, även om det är i ett gott syfte - och man vet att mottagaren är beredd på att få sådan post (eller det är rent av deras affärsidé).
Ja posta bajs känns ju sådär Men det är dags igen för hans del. Han brukar dock vara en bra häst vi har inte avmaskat honom en enda gång sedan han kom hit.Det känns alltid lite märkligt att skicka iväg ett brev med bajs, även om det är i ett gott syfte - och man vet att mottagaren är beredd på att få sådan post (eller det är rent av deras affärsidé).
En bukefalist som jobbade med parasitkontroll skickade bajs och postlådan blev plundrad.Ja, man får ju hoppas att Postnord sköter sig och att kuvertet inte hamnar hos någon annan...