Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Simon är inte på plats idagÄtit mat, magen är nöjd. Tittar på Avslutningen av V75 från Halmstad, lite lagom denna Lördag
Dom sa att han skulle vara det!Simon är inte på plats idag
Jodå Han var där och arbetadeSimon är inte på plats idag
Jag har inte sett honom men då har jag kanske missat honomDom sa att han skulle vara det!
Då blir det ju inte så långt från min skåneby,eller?Det är ju bara Trelleborg och Ystad som är söderut
Men ja, du har rätt Min KVC sa att han kommer släppa 2-3 stycken.
Eller så blev det ändrat.Då blir det ju inte så långt från min skåneby,eller?
SÅ stort bor vi ju inte kan man tycka att jag liksom inte ens är färdig med undervåningen efter 1 h 15 min. Var inte mycket att plocka bort som låg fel liksom. Men så jävla mkt prylar, möbler och pillrande för att flytta runt och dammsuga och dammtorka.Åh, så mycket att göra idag! Måste storstäda huset nu iom att jag inte hunnit innan. Inte skoj att bo stort då iom att det tar sån jäkla tid!
Har bjudit hit min pappa med sambo för lite lugnt firande av hans födelsedag. Jag tänkte att det blir lagom på onsdag-tors typ. Men så kunde de bara mån-tis.
Och jag min idiot hade tänkt laga en massa matlådor som present eftersom de hatar att laga mat och har alla prylar och pengar de behöver. Det brukar vara uppskattat.
Men då ska jag alltså ha en lång dag imorgon som det är. Och måste handla imorgon inför att laga all mat, tårta etc.
Kommer få laga mat halva natten gissar jag. Grattis mig för idiotplanering!
Då blir det ju inte så långt från min skåneby,eller?