Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är flaggan hissad... det känns faktiskt viktigt att fira vår nationaldag i år :heart 🇸🇪
_20220606_092257.webp
 
Känner mig rätt nöjd med vad jag har åstadkommit hittills :D . Shopping fixad. Pastasallad tillagad (och äten ;) ). Burit ut ett par saker till förrådet som har legat i VECKOR och skräpat under soffbordet :o. Dammsugit och torkat golv (till och med bakom spisen :D!!). Och nu ska jag ut med en tvätt.
 
Nedstämd dag vad det verkar.
Ska tvätta nu, och nog tillbringa tiden när maskinerna går under en filt på balkongen. Med bok och te.

Får väl vara ledsen då, men kan iaf försöka ha lite mysigt under tiden.
Sedan ett gympass helt utan stress ikväll. Blir nog bra med endorfiner :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 213
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 787
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 248
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp