Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag är borta från jobbet 2 dagar och allt är totalkaos när jag kommer tillbaka?

Jag behöver lösa 60 gafflar och 40 knivar innan klockan 16:00. 🙄 Gafflar och knivar är slut precis överallt som skulle vara rimligt att ta sig till. Jag tänker absolut inte lägga ut pengar för då lär jag aldrig se dem igen.
Sååå... Planen är att gå runt och tigga bland restaurangerna härikring. :angel:
Jag behöver även trolla fram stolar. Två stycken.
 
Har suttit och bråkat med word som inte vill ha bilderna bredvid varandra när man lägger till dess automatiska figurtext :down: De får väl ta större plats då, för det är ju hemskt bekvämt att använda den automatiska figurlistan ändå. Nu har jag en lista för vad jag ska skriva imorgon, har ca 4 h på mig :D
162bd7bee95185f50eb412e229534d4cf9d94cdc58ed60bf245980363a589203_1.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 681
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp