Tror att tiden är kvart över fem idag om det inte blir några förändringarJag börjar med senare; 9 fast slutar 14, känns skönt idag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att tiden är kvart över fem idag om det inte blir några förändringarJag börjar med senare; 9 fast slutar 14, känns skönt idag .
Jag får försöka med något sånt sen om handledaren klagar på hur det ser ut nuBar en tanke från en dinosaurie. Lägg bilderna i textruta?
Ska vi byta?Mot trädgården!
Ska vi byta?
Okej . Här kan bli 13 som sagt från början då sista timmen är APT men det var jag ju på i förrgår . Bra med en arbetsplats som tar med vikariera på mötenTror att tiden är kvart över fem idag om det inte blir några förändringar
Har suttit och bråkat med word som inte vill ha bilderna bredvid varandra när man lägger till dess automatiska figurtext De får väl ta större plats då, för det är ju hemskt bekvämt att använda den automatiska figurlistan ändå. Nu har jag en lista för vad jag ska skriva imorgon, har ca 4 h på mig
Typ precis så! Upptäckte dessutom att jag missat figurtext till första bilden, men den uppdaterade alla automatiskt när jag la till den, tack och lov. Nu måste jag bara ändra alla figurhänvisningar i texten
Jag har helt slutat använda Word. Helt värdelöst. Google docs låter en flytta omkring saker hur man villTyp precis så! Upptäckte dessutom att jag missat figurtext till första bilden, men den uppdaterade alla automatiskt när jag la till den, tack och lov. Nu måste jag bara ändra alla figurhänvisningar i texten