Vet hur båda våra inköpslistor ser ut alltsåJag hade visst ingen choklad hemma så fick bli kakor istället. Måste komma ihåg att fylla på då detta är sista jag har i skåpet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet hur båda våra inköpslistor ser ut alltsåJag hade visst ingen choklad hemma så fick bli kakor istället. Måste komma ihåg att fylla på då detta är sista jag har i skåpet..
Heltklart.Vet hur båda våra inköpslistor ser ut alltså
Gud ja, håller helt medSen är ägaren ett riktigt svin också, som bland annat skrek sig hes om vilken bra idé Brexit var och donerade miljoner till Vote Leave-kampanjen Jag skulle inte ha något problem med att gå till en Whetherspoons någon gång ibland sådär i undantagsfall (bara så att du inte känner att vi är "på" dig om detta @Lightzone ), men generellt kan jag komma på många anledningar att gå någon annanstans när jag nu bor här och har möjligheten.
Testat snarkspray? Det räddade min mans plats i vårt sovrumJag sov tills jag blev väckt av min sambo som snarkar Vi sover inte ens i samma rum längre för att jag då skulle göra något jag får ångra typ Men ändå lyckas han väcka mig, varit och skällt på honom tre gånger redan .. Och så är teckningen dålig i stallet för nätverket så kommer inte in på kameran heller och se vad mamma mu gör. Älskar mitt liv punkt.
Han har hjälp från sjukhuset men han vägrar ju använda den hjälpen eller söka igen för att få annan hjälp Han hörs liksom genom hela lägenheten trots stänga dörrar Aldrig träffat en människa som snarkar så.Testat snarkspray? Det räddade min mans plats i vårt sovrum
Men gud.. Det måste vara jobbigt för honom själv också att snarka så extremt?Han har hjälp från sjukhuset men han vägrar ju använda den hjälpen eller söka igen för att få annan hjälp Han hörs liksom genom hela lägenheten trots stänga dörrar Aldrig träffat en människa som snarkar så.
Tydligen inte han säger att han inte märker av det Att det bara är jag som är känslig. Suck, nog för att jag har sömnproblem och alltid haft men oftast har jag somnat om efter en stund om det är tyst. Det fungerar inte det här huset, min syster trodde jag skojade tills hon sov över en gång ..Men gud.. Det måste vara jobbigt för honom själv också att snarka så extremt?
Har du spelat in oljudet så han får höra själv?Tydligen inte han säger att han inte märker av det Att det bara är jag som är känslig. Suck, nog för att jag har sömnproblem och alltid haft men oftast har jag somnat om efter en stund om det är tyst. Det fungerar inte det här huset, min syster trodde jag skojade tills hon sov över en gång ..
Både jag och min man sov bättre efter han fixade sin snarkspray. Jag insåg inte hur mkt min dåliga sömn berodde på honom förutom det uppenbara med själv snarkningarna Så jobbigt för dig att han inte inser det själv!Tydligen inte han säger att han inte märker av det Att det bara är jag som är känslig. Suck, nog för att jag har sömnproblem och alltid haft men oftast har jag somnat om efter en stund om det är tyst. Det fungerar inte det här huset, min syster trodde jag skojade tills hon sov över en gång ..
Folk klagar ofta på vården, men även min pappa som fått diskbråck (och varningar om prostatan) har hela tiden fått jättesnabb och helt fantastisk uppföljning.Mailade min vårdcentral igår för att jag är så himla himla trött och att jag inte lämnat prover relaterade till gastric bypass eller hypo på länge.
Fick svar idag med tid 7 juni och ska lämna prover den här veckan. Jag är lätt imponerad.
Då bor han i rätt länFolk klagar ofta på vården, men även min pappa som fått diskbråck (och varningar om prostatan) har hela tiden fått jättesnabb och helt fantastisk uppföljning.