Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger redan till sängs :eek:.
Vet inte när jag gjorde det såhär tidigt senast. Tror det var när jag var iväg på utbildning och sov på hotell och var helt slut efter en lång dag och jobbat lite väl mycket den veckan. 😅

Tänkte jag ska försöka läsa lite i någon bok. Dock svårt att komma in i handlingen när jag läser typ ett kapitel i månaden. :cautious:
 
Har suttit och bråkat med word som inte vill ha bilderna bredvid varandra när man lägger till dess automatiska figurtext :down: De får väl ta större plats då, för det är ju hemskt bekvämt att använda den automatiska figurlistan ändå. Nu har jag en lista för vad jag ska skriva imorgon, har ca 4 h på mig :D
 
Det blev en härlig ridtur I em i sommarvärmen genom poppelskogen som doftar underbart såhär års 😍. Upptäckte ju under ridturen att pållan verkar skapligt brunstig; stannade och "hukade" ett par gånger och när vi red brevid sommarhagen utmed skogskanten upptäckte ju ena hingsten det som rantade efter såklart och jag fick skänkla på för att komma förbi snarast möjligt för att pållan inte skulle tvära upp arslet mot staketet och om inte annat få en stöt i röva igen 😂. Var ju som sagt varmt I eftermiddags; blev 45 härliga men också svettiga minuter så blev att svampa av hästen ☺️.
Utöver stall och ridning och tvättat ikapp har jag även hunnit kamma katterna; hög tid nu när särskilt honkatten släpper päls överallt inne 😆.
 
Jag sov tills jag blev väckt av min sambo som snarkar 😴😴 Vi sover inte ens i samma rum längre för att jag då skulle göra något jag får ångra typ 😅 Men ändå lyckas han väcka mig, varit och skällt på honom tre gånger redan .. Och så är teckningen dålig i stallet för nätverket så kommer inte in på kameran heller och se vad mamma mu gör. Älskar mitt liv punkt.
 
Sen är ägaren ett riktigt svin också, som bland annat skrek sig hes om vilken bra idé Brexit var och donerade miljoner till Vote Leave-kampanjen :down: Jag skulle inte ha något problem med att gå till en Whetherspoons någon gång ibland sådär i undantagsfall (bara så att du inte känner att vi är "på" dig om detta @Lightzone :heart), men generellt kan jag komma på många anledningar att gå någon annanstans när jag nu bor här och har möjligheten.
Gud ja, håller helt med 😬
Han är förfärlig.
Plånboken får styra just nu bara, men ändå mycket mindre Wetherspoons än förr 😅
 
Jag sov tills jag blev väckt av min sambo som snarkar 😴😴 Vi sover inte ens i samma rum längre för att jag då skulle göra något jag får ångra typ 😅 Men ändå lyckas han väcka mig, varit och skällt på honom tre gånger redan .. Och så är teckningen dålig i stallet för nätverket så kommer inte in på kameran heller och se vad mamma mu gör. Älskar mitt liv punkt.
Testat snarkspray? Det räddade min mans plats i vårt sovrum :angel:
 
Men gud..:crazy: Det måste vara jobbigt för honom själv också att snarka så extremt?
Tydligen inte han säger att han inte märker av det 😂 Att det bara är jag som är känslig. Suck, nog för att jag har sömnproblem och alltid haft men oftast har jag somnat om efter en stund om det är tyst. Det fungerar inte det här huset, min syster trodde jag skojade tills hon sov över en gång ..
 
Tydligen inte han säger att han inte märker av det 😂 Att det bara är jag som är känslig. Suck, nog för att jag har sömnproblem och alltid haft men oftast har jag somnat om efter en stund om det är tyst. Det fungerar inte det här huset, min syster trodde jag skojade tills hon sov över en gång ..
Både jag och min man sov bättre efter han fixade sin snarkspray. Jag insåg inte hur mkt min dåliga sömn berodde på honom förutom det uppenbara med själv snarkningarna 🙈 Så jobbigt för dig att han inte inser det själv!
 
Mailade min vårdcentral igår för att jag är så himla himla trött och att jag inte lämnat prover relaterade till gastric bypass eller hypo på länge.

Fick svar idag med tid 7 juni och ska lämna prover den här veckan. Jag är lätt imponerad.
Folk klagar ofta på vården, men även min pappa som fått diskbråck (och varningar om prostatan) har hela tiden fått jättesnabb och helt fantastisk uppföljning. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 681
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 687
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp