Köp en lambo istället.Tänkte först en Porsche boxer men den är så vanilj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp en lambo istället.Tänkte först en Porsche boxer men den är så vanilj
Har inte tänkt på det men skulle kuna köpa denna!Köp en lambo istället.
Nejdå, helt perfekt till både lammkött och gamla tackor.Har inte tänkt på det men skulle kuna köpa denna!
https://www.bytbil.com/stockholms-lan/personbil-gallardo-5-0-v10-awd-svensksald-500hk-9163-13603489
Men käns lite väl eller?
Nej, känns att man kan avvända pengarna till något bättre!Nejdå, helt perfekt till både lammkött och gamla tackor.
Jag har en bil! . nä jag tror du klarar dig!Sitter på pendeln på väg in till stan för att träffa en kompis. Känns lite optimistiskt att bara ha kofta och inget paraply då det vräkt ner på jobbet. Ändå kollade jag prognoserna innan jag åkte hemifrån.
NoooooNej, känns att man kan avvända pengarna till något bättre!
Det har jag med, men den får stå kvar på jobbet så slipper jag tull och parkering. Hämtar den när jag ska hem men tack för erbjudandet. Köper lambon så nappar jag direkt på skjuts.Jag har en bil! . nä jag tror du klarar dig!
blir inget bilköp i år, har andra dumheter för mig!Det har jag med, men den får stå kvar på jobbet så slipper jag tull och parkering. Hämtar den när jag ska hem men tack för erbjudandet. Köper lambon så nappar jag direkt på skjuts.
Det är inte alltid så dumt med dumheter.blir inget bilköp i år, har andra dumheter för mig!
Var det bara intressant att sälja om grannarna ville ta det eller?Alldeles för långt mellan grannarnas bud och mitt minimum så nu blir det mental omställning till att bo kvar ett tag. Vi måste finna en väg som fungerar för alla
Har inte tänkt på det men skulle kuna köpa denna!
https://www.bytbil.com/stockholms-lan/personbil-gallardo-5-0-v10-awd-svensksald-500hk-9163-13603489
Men käns lite väl eller?
Alldeles för långt mellan grannarnas bud och mitt minimum så nu blir det mental omställning till att bo kvar ett tag. Vi måste finna en väg som fungerar för alla
Trodde mina prover var bra. Och de var inom referensvärdena - men visar sig ändå att jag har en järnbrist Så eftersom jag har andra sjukdomar som kan påverka upptaget av järn så får jag nu överväga att börja äta kött igen 20 år har jag varit utan. Ny prover vid årsskiftet.
Det är de nog bara villiga att testa efter att jag ändrat kosten...Du kan inte få dropp/injektioner?
Det fick jag då jag hade dåliga värden och tillskotten inte funkade riktigt.