Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på pendeln på väg in till stan för att träffa en kompis. Känns lite optimistiskt att bara ha kofta och inget paraply då det vräkt ner på jobbet. Ändå kollade jag prognoserna innan jag åkte hemifrån. :cautious:
 
Sitter på pendeln på väg in till stan för att träffa en kompis. Känns lite optimistiskt att bara ha kofta och inget paraply då det vräkt ner på jobbet. Ändå kollade jag prognoserna innan jag åkte hemifrån. :cautious:
Jag har en bil! :D . nä jag tror du klarar dig!
 
Funderar på om man bör köpa förköpsbiljetter till morgondagens riddarspel eller om man kan chansa på att det finns kvar på plats.
 
Trodde mina prover var bra. Och de var inom referensvärdena - men visar sig ändå att jag har en järnbrist :( Så eftersom jag har andra sjukdomar som kan påverka upptaget av järn så får jag nu överväga att börja äta kött igen :( 20 år har jag varit utan. Ny prover vid årsskiftet.

Du kan inte få dropp/injektioner?
Det fick jag då jag hade dåliga värden och tillskotten inte funkade riktigt.
 
Väldigt knepigt detta.... Jag har en tidsbokning från tandläkaren som jag fick på plats i maj någon gång. Tandläkartid den 13/8 kl 9:00, står det på lappen. Nu fick jag precis påminnelse nummer två, och i båda påminnelserna står det att jag har tid kl 8:50. Nu är det ju bara 10 minuter - och jag är en sådan typ som alltid kommer väldigt tidigt ;) - men ändå lite mystiskt att den första bokningen inte stämmer med påminnelserna :confused:?? Det brukar de göra, mig veterligen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp