Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är svårt för kroppen att ta upp järn som ej är animaliskt :( Ännu svårare för mig tydligen :( Tillskotten är dessutom tuffa för magen. Jag tar dessutom redan tillskott med järn i...
Stackare! Jag kan inte föreställa mig hur obehagligt det vore att äta kött, jag tror inte jag skulle klara av det.
 
Gråter en skvätt. Av rörelse

Avkomman meddelar att biljetter och hotell är klara för vår Londonresa, den jag fick i present på födelsedagen. Jag frågar hur mycket jag ska föra över. Hen hummar lite och säger att det eventuellt kan bli så att vi behöver betala lite extra för hotellet (exet har hotellpoäng som vi får nyttja). Får svaret att hen sparat sen i våras och att vännerna bjuder på resan. Hen tycker att jag ska börja fundera på vad jag vill shjoppa och göra istället.
Fina avkomman och vännerna.
 
Inte min dag... försov mig imorse. Hann mirakulöst till min vårdtid i Mariestad ändå. Skulle ta ett tåg därifrån till min pv i Örebro. Men sitter nu på en satans ersättningsbuss som lär ta hindra år. Hungrig :arghh: sedan blir jag ofta åksjuk sen jag fick ms, så blir väl en kamp för att inte spy.
 
Har köpt svarta sopsäckar, ett steg i riktning mot att rensa mitt rum ordentligt. Jag har funderat på att tänka att jag ska slänga allt som jag inte använt på ett par år och som inte har känslomässigt värde. Det blir en rejäl utmaning :nailbiting: Men jag är trött på allt nu! Jag behöver utrymme! :arghh:
Och då jag är osäker på att flytta inom snar framtid så får det bli storstädning nu istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp