Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det blir ju jul varje år, så det är väl inte så nogaGlöm bara inte att ALLT ska plockas undan, städas bort, slängas ut, osv när julen är slut..... ......... Det är nog det som hindrar mig från att gå "all in"! Fast bakning är ju bra - kakor kan man alltid äta upp !
Insåg nu att jag aldrig läst jultrådarna pga ej firat jul. Kvällen är räddad!Jag ser fram emot Jultråden 2019
Läser jultrådar och hyperventilerar.
Julstrumpor, pyjamas, paketkalendrar! Får så mycket idéer!
MIIIIIIIHIHIHI!
Man kanske skulle Halloween-pynta i år också. Firar definitivt inte Halloween men höstpynta lite + pumpa..?
Nyduschad och fräsch som en sommardag sitter jag här i syrummet med mitt kaffe. Funderar på att sy något men det kanske är alldeles för tidigt att dra igång symaskinen vid tio över fem..
Och jag sitter här och tänker att jag nog ska duscha strax och åka in tidigt till jobbet, så jag hinner jobba en stund innan alla andra dyker upp......Och jag sitter I sangen och undrar om det ar for tidigt att slacka och sova 8:30 pm
Stör mig på att det verkar vara omöjligt att köpa lite fint siden eller taft här i Sverige.