Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
For iväg med avkomman på vernissage ikväll.

"Alla" var där. Hela presidiet i regionens kulturnämnd och en massa andra kulturmänniskor. Trevliga möten och trevligt samspråk och en lagom galen och bra utställning.

När vi ändå var i stora staden så passade vi på att dra en repa in på Dollarstore varefter köpte varsin burgare på Max. Nu har jag braständare, tandkräm och annat smått och nödvändigt igen. :D

mvh
lantis på vift
 
Läser jultrådar och hyperventilerar.
Julstrumpor, pyjamas, paketkalendrar! Får så mycket idéer!
MIIIIIIIHIHIHI! :bump:

Du låter som mig. :laugh:
Sambon är väl mindre road av att jag tok-spökar-ut huset vid jul. Det är glitter, kulor, tomtar etc överallt. Jag vägrar också plocka bort det när det egentligen ska ut. Jag känner mig inte färdig än och vill ha mitt pynt ett tag till.
Han höll på att avlida då han såg alla mina flyttkartonger med julpynt första gången. 😂
Han tycker väl att det är bra om jag är glad. Så han köper läget. Även om det innebär typ snöblindhet om man tänder någonstans.. :angel:
 
Var ute på natt-sväng med vovvi. Vi har hur många fladdermöss som helst som flyger runt huset och piper och fångar insekter som dras mot våra ljus. Älskar att höra dem. Jag blir glad av någon rubbad anledning. Nu har jag krypit ner i sängen och hör dem pipa runt huset. :love:
 
Klockan arsnart 5 pa kvallen och jag har ramlat in pa hotellet for nagra minuter. Det ar 45.5*C har ... med 45%luftfuktighet. 45% luftfuktighet later vansinnigt torrt och bra Tucker’s jag som bott i Florida. Men om det ar over 45*C ar det rent vidrigt att ens Roma sig utomhus. :eek: Nar jag kom In och oppnade en flaska soda vatten sprutade halva flaskan ut. Vi flyger snart till Algodones, men det ser it att vara annu varmare dar. Tur jag bara jobbar ett par timmar I morgon.
 
Nyduschad och fräsch som en sommardag sitter jag här i syrummet med mitt kaffe. Funderar på att sy något men det kanske är alldeles för tidigt att dra igång symaskinen vid tio över fem..
 
Nyduschad och fräsch som en sommardag sitter jag här i syrummet med mitt kaffe. Funderar på att sy något men det kanske är alldeles för tidigt att dra igång symaskinen vid tio över fem..

Och jag sitter I sangen och undrar om det ar for tidigt att slacka och sova 8:30 pm :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp