Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut och springa snart och behövde lite energi. Ostsmörgås och o’boy ute på trappan :love:

D60538A6-28B6-42AB-9CD3-ADE3444A1A4E.jpeg
 
Vi funderar på att byta ut Saaben mot något mindre och bränslesnålare modell. Men det är ju en djungel! Vår budget tillåter inte så dyr bil heller, kanske 40k på sin höjd. Mer får vi nog inte låna..
 
Hänger upp mina loppisfyndade gardiner. Osäker om de passar in. Svårt att se.. ska strykas och läggas upp
 

Bifogade filer

  • 22F7A0DE-5983-4CDE-BDFE-FDCD05E44107.jpeg
    22F7A0DE-5983-4CDE-BDFE-FDCD05E44107.jpeg
    167,6 KB · Visningar: 41
Men jag har köpt hus! Och har aldrig firat jul i mitt eget hem, äger inte en enda juldekoration. Så i år ska jag gå all in! :love: gardiner, dukar, ljusstakar, pynt, kransar, julgran, bakning - RUBBET!

Så. Jävla. Pepp!
Glöm bara inte att ALLT ska plockas undan, städas bort, slängas ut, osv när julen är slut..... :nailbiting: ......... :D Det är nog det som hindrar mig från att gå "all in"! Fast bakning är ju bra - kakor kan man alltid äta upp :D !
 
Men jag har köpt hus! Och har aldrig firat jul i mitt eget hem, äger inte en enda juldekoration. Så i år ska jag gå all in! :love: gardiner, dukar, ljusstakar, pynt, kransar, julgran, bakning - RUBBET!

Så. Jävla. Pepp!

Förstår dig! Lite iaf :D Är ingen julmänniska men har också köpt hus och häromdagen stod jag seriöst och funderade på var julgranen kan stå i samma blickfång som braskaminen för att maxa julfeelingen :idea:
 
Förstår dig! Lite iaf :D Är ingen julmänniska men har också köpt hus och häromdagen stod jag seriöst och funderade på var julgranen kan stå i samma blickfång som braskaminen för att maxa julfeelingen :idea:
Jag och mannen diskuterade det häromdagen :angel: Jag har inte firat jul alls de senaste åren utan suttit ensam och ätit fiskpinnar typ :D men nu har det slagit slint! Nu när man har något eget att rå om och inte bor ensam i en tråkig hyreslägenhet. Min inre husmor har tagit över fullständigt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp