Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min son allstå
Han står i köket och vispar smoothies med diverse frukt och bär med en elvisp. Eftersom det skvätte hej vilt så gav jag honom rådet att lägga en kökshandduk över bunken.
Nu kom han ut på uteplatsen, visade upp handduken och säger "det kom visst in en enhörning i köket och spydde på vår handduk"
Tja, färglad fläck var det ialla fall
Visa bifogad fil 34498
Vart ska du? Älskar Mexico!
Oh but it did.
Tanten har gjort båda inläggen
Jag har också en sån häst. Älskar Spanjoren innerligt och han är en MYCKET speciell häst med en ENORM personlighet, och ser till att han märks på ett sätt eller annat..Idag kommer äntligen hovslagaren, lite för länge sedan han skoddes nu.. Men ja, han har bara vilat nu ändå.
Dessutom kommer det ut en medryttarkandidat idag, så orolig att hästen inte ska sköta sig. Allt för länge sedan han reds på ridplanen nu och han kan vara lite jobbig där.
Älskar min häst, men han kan vara riktigt pinsam..
Min har nog inte en enorm personlighet utan har snarare en tendens att mest vilja stå still på ridplanen. Han får nya ryttare att känna sig riktigt dåliga..Jag har också en sån häst. Älskar Spanjoren innerligt och han är en MYCKET speciell häst med en ENORM personlighet, och ser till att han märks på ett sätt eller annat..