Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt med fredag, trots att jag gillar jobbet och har jobbat hemifrån två dagar den här veckan. Nu ska jag bara försöka att få Excel att samarbeta så att jag kan få till en praktisk lösning på mitt problem med alldeles för många kolumner för att dokumenten ska vara hanterbara.
 
Man kanske skulle Halloween-pynta i år också. Firar definitivt inte Halloween men höstpynta lite + pumpa..? :nailbiting::angel:
Har alltid gillat halloween av någon anledning. Så absolut med lite pynt då också om du känner för det! Och då givetvis passa på att klä ut dig själv till nått kul eller läskigt.
Och det är så bra när man kan odla sina pumpor själv - halloweenen är räddad :D
 
Bråkar med datafirman och nu börjar jag bli riktigt förbannad, de har byggt datorn och fört över från den gamla hårddisken, förra året var det strul med Windows uppdatering och de sa att hårddisken behövde bytas, samma strul i år igen och nu försöker de hävda att det är svenska spels fel eftersom det är nedladdat till datorn. Det kröp även fram att det inte alls har bytts någon hårddisk så nu jagar jag fakturan hos revisorn för att få lite klarhet i vad vi faktiskt har betalat för. 🤬
 
När man får en handläggare på skv att skratta för att en ag vill ha "skriftligt bevis, svart på vitt" på att man tillhör den skattetabell man uppgett för att korrekt skatt ska dras :D

För den som inte vet; det finns alltså ingen blankett eller intyg för sånt :laugh:
 
Har alltid gillat halloween av någon anledning. Så absolut med lite pynt då också om du känner för det! Och då givetvis passa på att klä ut dig själv till nått kul eller läskigt.
Och det är så bra när man kan odla sina pumpor själv - halloweenen är räddad :D
Klä ut mig lär jag inte göra pga har inte vänner :D dvs gå runt hemma i spökdress känns sådär lockande. Men pynta kan man göra! Och typ.. höstblota? :angel:
 
Svarar mig själv med en liten utveckling.

Jag vet mycket väl att något sådant inte finns, men eftersom ag kräver det för att dra korrekt skatt, så kommer det en liten specialskrivelse, skatteverksstämplad och fin som intygar att jo, jag hör till den tabell jag uppgett :D
 
Trodde mina prover var bra. Och de var inom referensvärdena - men visar sig ändå att jag har en järnbrist :( Så eftersom jag har andra sjukdomar som kan påverka upptaget av järn så får jag nu överväga att börja äta kött igen :( 20 år har jag varit utan. Ny prover vid årsskiftet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp