Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Organiserar syrummet. Igen. Nu börjar det bli bra. Fint uppmärkta tidskriftssamlare, tyger vikta (men liggandes i en hög mitt på golvet :angel:) och alla UFOn samlade på samma ställe. Nu ska jag fortsätta sy.
Det påminner mig om att jag borde börja organisera min släktforskning lite bättre - kanske har du inspirerat mig till att ta tag i detta i eftermiddag (eller i alla fall börja på) :up: ! Just nu har jag en massa spridda anteckningar i många olika anteckningsblock, men jag borde renskriva och sortera detta.... Det händer annars att jag lägger tid på att leta upp saker flera gånger, och det är ju dumt!
 
Syr mig i fingrarna och lyssnar på ”Stuff you missed in history class” pga smärre livskris efter vad tornblommas sagt om allmänbildning.

Inväntar takeaway mat pga ovilja att lämna brasan pga fryser ihjäl.


Ska fortsätta att livskrisa och köpa biljetter till Fetes Galantes i Versailles nästa år och ha ångest över hur jag ska frakta mina grand panniers.
 
Och GOTT blev det verkligen :d !!
IMG_20190804_154430_328.jpg
 
Kom precis hem från en sväng till Söderköping med mor min, bror och hans sambo och brorson som fyller 5 mån idag :love:. Hann satt tyst och bara stirra bekymrat på de andra barnen som skrek inne på Smultronstället :laugh:. Vi tog (för min del fjärde) årets sista besök idag..Bor nog för nära glassrestaurangen när man försöker ha karaktär att få bort ett gäng kilon :cautious::D.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp