Låter ljuvligt.Gången är färdig! Blev så fint så. Ska köpa nån växt att ha i kruka vid stolarna utanför växthuset. Blir nog ett litet olivträd. Det blir ju ganska varmt i söderläge mot växthuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ljuvligt.Gången är färdig! Blev så fint så. Ska köpa nån växt att ha i kruka vid stolarna utanför växthuset. Blir nog ett litet olivträd. Det blir ju ganska varmt i söderläge mot växthuset.
Sambon plockade undan vinterskor i veckan. I fredags fick han ta fram mina det var +5 och jag skulle vara stilla ute i minst 2 timmar.Sitter på bussen med en varm chailatte i min termosmugg. Igår tvättade jag min kappa och lade undan den för säsongen - idag säger väderprognosen att det ska bli typ 10-12 grader som varmast de kommande två veckorna (idag: 9 grader som varmast, "känns som 6"..).
Vi hade helt galna grannar förra sommaren. Vi ringde störningsjouren varje gång dom höll på och tillslut blev dom vräkta. (Galna som att dom förde oväsen hela nätterna flera gånger i veckan.)Jag har alltid bott i lägenhet, aldrig tidigare haft problem, men nu håller jag på att bli galen. Jag och sambon håller på och funderar kring lämplig bostadsort, vi vill ändå bo mer lantligt till (eller ja, inte storstad iaf) och vi ska verkligen se till att komma bort från att ha grannar ovanför eller under oss...
Kan ju vara gikt också, så ring VC imorgonMen shit vad det värker i tån! Får väl försöka få tag i vårdcentralen imorgon. Antar att det är artros eller nåt sånt. Ont gör det i varje fall.