Vad gör vi? Del CCXII

Jag har lyssnat pa nagra "pods" med berattelser av olika AI roster ... De.ar.sa.fantastiskt.daliga ... Jag har dock kommit pa hur Jag kan utnyttja det.:p Den 8-ariga sondottern ar lite osaker pa om hon verkligen behover anvanda comman, eller punkter till pauser nar hon laser.

AI ar inte alls saker pa hur de anvands heller ... "He saw a ... young man" eller kanske "I ... assure you it is correct" Var och varannan mening har den har typen av konstiga pauser och allt for ofta glommer AI att gora en paus vid punktuation. Det hela driver mig till vansinne 😖 och inte hjalper det att det ar ordentligt daliga "stories" ocksa. Men jag kan inte sluta lyssna😳🙄 Det ar fascinerande vad hjarnan kan komma pa.:p

He could hear ... ... it in his voice 😵

Var det inte den stugan som var fylld till bredden?
Eh jo det kan man säga 🙄🫣 maken och sonen har hämtat ett par vändor nu under våren och i fredags körde vi med två bilar och släp, två vändor var. Sen har vi nedervåningen på uthuset kvar och värst av allt, själva stugan. 🙄

Men vi hittade allt min kära mor hävdade var stulet, hon har bestämt hävdat att folk har varit inne och stulit grejer, trots att inget har blivit uppbrutet. Men helt plötsligt var alla sakerna där, de hade bara hamnat bakom lite grejer. Exempelvis en spegel som stod längst in mot väggen, bakom ett berg av lådor och kassar. 🙄

Tömt är i och för sig en överdrift, det finns lite möbler kvar, dörrar som är fina men små, ett gäng blandade fönster och en stor hög med skräp. 🙄

1mm regn kom det igår och inatt. Oj vilken skillnad det gjort för trädgården! Allting växer så det knakar. Äppelträden har spruckit löv, pionerna och dagliljorna har skjutit i höjden, gräsmattan börjar bli gräsgrön. Härligt!

Jag har aldrig längtat men sonen älskar maskiner. Nu ska vi gräva ut en slänt och bygga vedeldad bastu.

Imorgon ska jag öva mer... hur kul som helst.
Jag får upp bilder av Irma (från Marko & Irma) i huvudet just nu :D! (Hoppas att du inte tar illa upp, men jag tycker att Irma är en sådan fräsig tant, och hon är ju också förtjust i lastbilar, maskiner och bastu :) .)

Har sovit dåligt för det har varit så varmt. Fattar inte varför det är så varmt.
Katten var tystare i natt men ngn av dom lekte med musen med ljud. Men det är ju bara positivt.
De blir troligtvis här en vecka till.
Nu ska jag äta frukost och sen jogga en liten runda.
Älskar lediga dagar.

Jag får upp bilder av Irma (från Marko & Irma) i huvudet just nu :D! (Hoppas att du inte tar illa upp, men jag tycker att Irma är en sådan fräsig tant, och hon är ju också förtjust i lastbilar, maskiner och bastu :) .)
Tar absolut inte illa upp. Det var oväntat kul och oväntat att bli lite åksjuk av grävande. Det rör på sig att alla håll.

Det är en gammal dröm att bygga bastu med uteplats på den platsen. Blir en härlig utsikt mot äng och sjö.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 440
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 701
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 571
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 714
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka