Vad gör vi? Del CCXII

Ätit upp det sista av mitt revbensspjäll. Även om det är gott så blir det lite tradigt den fjärde dagen i rad. Tänkte äta påskmat imorgon, men syster bjuder på middag. Även ätit upp det sista påskgodiset. Nu blir det inget mer förrän i midsommar.

Jag har lyssnat pa nagra "pods" med berattelser av olika AI roster ... De.ar.sa.fantastiskt.daliga ... Jag har dock kommit pa hur Jag kan utnyttja det.:p Den 8-ariga sondottern ar lite osaker pa om hon verkligen behover anvanda comman, eller punkter till pauser nar hon laser.

AI ar inte alls saker pa hur de anvands heller ... "He saw a ... young man" eller kanske "I ... assure you it is correct" Var och varannan mening har den har typen av konstiga pauser och allt for ofta glommer AI att gora en paus vid punktuation. Det hela driver mig till vansinne 😖 och inte hjalper det att det ar ordentligt daliga "stories" ocksa. Men jag kan inte sluta lyssna😳🙄 Det ar fascinerande vad hjarnan kan komma pa.:p

Härlig påskafton! 😃 Deltagit i påskleken här 😍. Sen stallet och en påskaftonsritt; en disig men härlig och inte minst när pållan taggade till i galopp på skogsvägen 😁😍.
Vi trotsade duggregnet och grillade och till det påskmust lagrad på ekfat, gott gott 😊. Bakade till morgondagens firande och så en citronkladdkaka som sambon och jag bjöd stallgänget på vid insläpp 😊.

Såhär för övrigt!

file_000000000d6461f7a37c5fd25cd16b54_conversation_id=6804196d-16b0-8000-8423-22f88eb89135&me...webp

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 440
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 701
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 571
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 714
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka