Vad gör vi? Del CCX

Jag har inte skrivit i någon av de här trådarna på länge eftersom orken inte funnits. Det tär att inte få sova på nätterna (klimakteriet). Idag somnade jag på jobbet... igen :o som tur var bara någon minut eller så men det känns ju inte bra alls.
På eftermiddagen hade jag veterinär för vaccination och sen rea jag (lugnt) mitt sprättedjur. Idag gick det bra och jag blev inte rädd utan bara osäker ett par gånger vilket gjorde att jag kunde rida och aggera istället för att reagera på min skräck. Det kändes så bra att få honom att jobba så fint även om det bara var typ 20 minuter.

Jag är likadan. Ligger där snällt och gapar men det är bara för att jag vill att det ska vara över så snabbt som möjligt.
Ja, samma här. Jag brukar räkna lysrör eller gallret ovanför lysrören, eller ventilationshål eller annat bara för att distrahera mig och så räknar jag ner momenten, ett mindre, ett mindre osv.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 453
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 047
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 163
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 296
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka