Vad gör vi? Del CCVIII

athena_arabians

Trådstartare
Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag.

_20250115_170048.webp

Edit: Tydligen dödar hon en leksaksfisk!

Bokade resa och det stod fel restid på bokningsbekräftelsen. Så får invänta svar från reseanordnaren innan jag betalar in.

Det tror jag när jag ser det.... :D

Jag är inte mycket för julen, men i år behövde jag köpa en ny gran eftersom jag trampade på den gamla. Och två av mina adventsstjärnor som var tio år gamla hade gått sönder. Plus att jag faktiskt köpte en adventsljusstake. Så nu har jag allt! Tom två ljusstakar och tre stjärnor. Varav två nya.

Granen är strippad och utslängd (till boden). Men kvar blev en påse med julkulor på bordet, trots att både jag och maken tittade så att allt var undanplockat :angel:
Nåja, det går nog att pilla in den i någon av pyntlådorna...

Efter det så har jag dammsugit med det nya dammsugarmunstycket, nytt eftersom det gamla gav upp - det tålde inte Lilys galna döda-lek så bra :angel:
Nu har jag slagit mig ner med en skål glass och tänker inte göra något mer "nyttigt" idag!

Sitter och smälter middagen och väntar på att det ska bli dags att promenera bort till min ridkompis och åka iväg till stallet för kvällens ridlektion. Vi upptäckte för några veckor sedan att vi bor typ två kvarter från varandra, så istället för att sitta och köra i varsin bil samåker vi numera :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 545
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 639
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 124
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
829
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka