Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!

_20240929_030627.webp

Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)

Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
Grattis

Trist att du känner dig ensam, en jobbig känsla. ❤️

Men grattis på födelsedagen! 🪻🌷

Lite drygt 10 timmar sömn i natt. Vet inte varför jag är så trött.
Minusgrader ute och jag hatar det. Blir en lång vinter…..

Grattis!🤗

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 443
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
39 40 41
Svar
808
· Visningar
23 278
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Mirre
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka