athena_arabians
Trådstartare
Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisKänner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).
Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven
Trist att du känner dig ensam, en jobbig känsla.Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).
Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven
Grattis!Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).