Riktigt trött då jag sovit kasst, men ska till skolan och lyssna på en föreläsning om beräkningsmodeller inom industrin. Roligt.. Nja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huuva.. Gekås hade också fått upp julen.Vill bara berätta att Rusta har julsaker nu
Va där igår
Huuva.. Gekås hade också fått upp julen.
Men jag tycker det är tidigt. Samtidigt förstår jag butikerna, fast jag håller inte med dem
Var har du venporten?Äter ”små kanelbullar” från Pågen.
Det känns att doktorn rotade i vävnaderna igår för att göra plats för venporten. Och så kliar det och är ömt på samma gång.
Tungan känns som när man ätit för mycket färsk ananas. Annars är det som vanligt.
Vädermässigt ser dagens promenad ut att bli ikväll.
Var har du venporten?
Jag fick en portacat(?) Som en dosa som satt under huden ovanför bröstet med slang upp mot halsen. Inte så mycket rotande, bara ett snitt för dosan och och sedan ett snitt vid halsen för att leda slangen rätt.
Vet andra som fått slangar i armen.
Undrar hur resvägen ser ut för mitt paket, det skickas från Los Angeles
Jag ska på lägenhetsvisningSista semesterdagen idag; ägnas åt tvätt, stall och lägenhetsvisning.
Kul! Köpes eller hyres?Jag ska på lägenhetsvisning
Hyres, är trött på att äga är inte säker på vart jag vill bo heller! Denna är hyfsat nära jobbet och där skulle månadskostnaden för en br bli högre än vad jag är bekväm med, pga höga priserKul! Köpes eller hyres?
Låter som ett klokt beslut Ska du bo själv nu? För visst var/är du sambo?Hyres, är trött på att äga är inte säker på vart jag vill bo heller! Denna är hyfsat nära jobbet och där skulle månadskostnaden för en br bli högre än vad jag är bekväm med, pga höga priser