Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det låter ju ändå rätt...fel !Jag sitter och vaknar innan vi ska ge oss ivag och hamta upp sonen och barnbarnen for att ga pa "Elephant Garlic Festival". Vi brukar ga varje ar, om inte annat for att ata garlic ice cream (vitloks glass). Glassen ar markligt god ... och vi forstar inte riktigt varfor
På dollarstore här i stan har de redan börjat skylta halloween också.Visst ja, jag var i ett av vara storre byggnads varuhus for nagon vecka sedan och upptackte att de redan satt upp en del Halloween dekorationer ... Halloween ar October 31. Vi har markligt fa dagar att dekorera for pa hosten, men fran jul sa ar det nagot varje manad fram till Maj sedan inget forran July 4th och tomt till Halloween ... sa jag gissar att nagon kande att vi behovde borja tanka pa roliga decorationer.
Visa bifogad fil 151099
Visst ja, jag var i ett av vara storre byggnads varuhus for nagon vecka sedan och upptackte att de redan satt upp en del Halloween dekorationer ... Halloween ar October 31. Vi har markligt fa dagar att dekorera for pa hosten, men fran jul sa ar det nagot varje manad fram till Maj sedan inget forran July 4th och tomt till Halloween ... sa jag gissar att nagon kande att vi behovde borja tanka pa roliga decorationer.
Visa bifogad fil 151099
På dollarstore här i stan har de redan börjat skylta halloween också.
See there! Sa klart maste den Americanska affaren ha Americanska varderingar.
Stormvinden o ösregnet skickade jag åt ditt hållDagens väder är minst sagt ostabilt . Vi lyckades pricka in en blåsig hundpromenad när det i alla fall var uppehåll tack och lov . När vi hade varit hemma en pytteliten stund skulle jag mata hästarna och fick stå en lång stund i stallet och vänta ut ösregnet och den galna stormvinden... Nu är jag på väg ut för att fodra strax igen och, ja, visst ösregnar det IGEN...
Se där! Då lärde jag mig något nytt idagDet roliga är också att Dollarstore är grundat på vischan i Jämtland (jag jobbar nära den första butiken)
Se där! Då lärde jag mig något nytt idag