Jag vet.. Nu har jag städat och Björn härjar runt i buren och grejar så han går det som han vill ha det igen..Men herregud, människa, du förstör ju ALLT som han så tålmodigt har byggt upp....
Men jag är nöjd, luktar gott av nytt spån nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet.. Nu har jag städat och Björn härjar runt i buren och grejar så han går det som han vill ha det igen..Men herregud, människa, du förstör ju ALLT som han så tålmodigt har byggt upp....
Gott jag har gjort saltgurka och inlägningsgurka. Skall gå och palla äpplen hos grannen och göra mos.Gjort mängder av plommonmarmelad. Mmmmm!
Nu ska jag till stallet och se om hästen går att tömköra i blåsten.
I min är det iallafall det.Brukar det vara vatten i behållaren för diskmaskins salt? Har aldrig fyllt på tidigare
Maskinen diskar dåligt, så tänkte att den skulle få sig lite kärlek.
Bra! Då är det förhoppningsvis inte fel på min får fylla på mer när maskinen har gått klart.I min är det iallafall det.
Jag fyller i salt i vattnet ja!Bra! Då är det förhoppningsvis inte fel på min får fylla på mer när maskinen har gått klart.
Blir kycklingben här idag. De ligger i crockpot sedan några timmar tillbaka.Varit och köpt en massa grönsaker och frukt plus kycklingklubbor. Nu ska jag dry rub dem men de får nog ligga över natten så idag blir det något annat. Så länge det finns el och vatten så skulle jag klara en längre tids sammanbrott av samhället.
Jag det SKA det vara.Brukar det vara vatten i behållaren för diskmaskins salt? Har aldrig fyllt på tidigare
Maskinen diskar dåligt, så tänkte att den skulle få sig lite kärlek.