Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du möblerar ju om också stackars hamsterFår besök ikväll, så har städat lite och gjort en inköpslista tills när jag ska handla.
Så fort djurbutiken öppnar ska jag dit och köpa spån till Björn. Det luktar lite från hans bostad, så tänkte byta ut allt spån. Brukar bara behöva punktstäda där det behövs, men tror han hittat ett nytt kisställe nu. Så allt ska bort, till Björns förtret, han gillar inte när det är städat.
Nä, brukar lägga saker där de var innan för att inte göra honom ännu mer irriterad.Du möblerar ju om också stackars hamster
Men herregud, människa, du förstör ju ALLT som han så tålmodigt har byggt upp....Får besök ikväll, så har städat lite och gjort en inköpslista tills när jag ska handla.
Så fort djurbutiken öppnar ska jag dit och köpa spån till Björn. Det luktar lite från hans bostad, så tänkte byta ut allt spån. Brukar bara behöva punktstäda där det behövs, men tror han hittat ett nytt kisställe nu. Så allt ska bort, till Björns förtret, han gillar inte när det är städat.
Usch panikångest är genomvidrigtUndrar om jag är mer stressad inför jobbstart än jag tror.
Har panikångest och det var länge sen det var så här pass mycket.
Nej, för mig betyder det; Var god vänd!Förstår nya användare förkortningen på rubriken?
För mig med, och jag har hängt i trådarna sen startNej, för mig betyder det; Var god vänd!