Var nyss inne i bebisbutik med gallskrikande spädbarn, hade stannat utanför och försökt få honom att somna om en stund men när det inte gick försökte jag blanda ersättning och hålla honom samtidigt. Spillde pulver i vagnen och han skrek så han var helt högröd och gomseglet bara vibrerade. Smög in till kassan och frågade om de hade möjlighet att hjälpa mig att värma en flaska ersättning. Nej tyvärr, blev svaret av de två som stod där, med huvudet på sne. Frågade om de visste var jag kunde göra det. Kanske i amningsrummet i andra delen av köpcentret, alltså någon halv km bort. Blev sur, givetvis har de en micro i sitt personalrum och butiken var praktiskt taget tom vid tillfället. Känns kyligt att man inte kan hjälpa till när en liten skriker så han knappt får luft. I en butik för bebisar, när jag är där för att handla av dem. Gick in på Brödernas intill och de hjälpte givetvis till trots att jag inte ens var gäst där just då, och trots att jag inte var sugen på hamburgare så blev det lunch där senare bara för sakens skull.