Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst älskar man sina medmänniskor iblandHärligt, vecka 2 på terminen och jag känner mig redan slutkörd, men det är inte skolan som är problemet, utan livet i största allmänhet och föreningslivet i synnerhet. Vi drog igång höstsäsongen idag och jag är redan trött på folk. En försökte tycka att hen kunde få ha ett föreningsgevär åt sig själv för hen inte hade råd att köpa eget. Jag förklarade att föreningsgevär är för alla men att man absolut får ställa om, men återställa när man är klar.
En annan muttrade om att de fick vänta på sin tur, ja det strulade i dag och det är sånt som händer, om man inte kan vänta en stund så får man kanske fundera på en annan sport. Vi har 8 banor och minst 20 som vill skjuta, ibland blir det väntetid.
Ja jisses, ni kan inte komma hit och dra kabel? Jag är beredd att återställa själv om jag får den där jävla fibern någon gång.Visst älskar man sina medmänniskor ibland
Jag var hos en kund idag som inte alls ville godta att det endast är grovåterställning som gäller efter att vi har grävt in fiberslangen på deras tomt. Så han skulle dra in EU direktiv och det ena och det andra
Haha ja jag får höra det ofta. Var bor du någonstans?Ja jisses, ni kan inte komma hit och dra kabel? Jag är beredd att återställa själv om jag får den där jävla fibern någon gång.
En fantastisk styrelsemedlem klämde även ur sig hur vi skulle göra med en tävling. Jag såg nog ut som ett enda frågetecken för då kröp det fram att föreningensom skulle ha tävlingen hade frågat hen om vi kunde ta den. Och hen hade sagt ja, men glömt att informera oss andra. men tyckte i samma andetag att vi borde ha förstått det. Jag känner mest, inte en helg till som försvinner.
Västmanland, Ip Only träsket. Det skulle ha varit färdigt i år men de har inte ens börjat prata med markägarna än.Haha ja jag får höra det ofta. Var bor du någonstans?
Hade jag fått höra det så hade jag bara lämnat ansvaret typ- Ja men vad roligt. Så klart du ska vara ensam ansvarig för allt. Då lämnar vi det här hos dig så löser du det. Vad bra, ha det fint, Hej!
Jag gräver in för IPO i södra Halland (Laholm). Förstår hur det ligger till hos er såVästmanland, Ip Only träsket. Det skulle ha varit färdigt i år men de har inte ens börjat prata med markägarna än.
Jag är jävligt nära nu, vi har styrelsemöte i morgon och risken att jag brinner av är stor. Det som talar emot det är att jag gillar den andra föreningen och jag vet att de kommer att ställa upp och lämna alla intäkter till oss.
Spännande! Vad såg du och var det ngt du gillade?Jag har tittat på en film. Det hör verkligen till ovanligheterna. Jag har nog inte gjort det sedan jag var tonåring.
Ja jisses, ni kan inte komma hit och dra kabel? Jag är beredd att återställa själv om jag får den där jävla fibern någon gång.
En fantastisk styrelsemedlem klämde även ur sig hur vi skulle göra med en tävling. Jag såg nog ut som ett enda frågetecken för då kröp det fram att föreningensom skulle ha tävlingen hade frågat hen om vi kunde ta den. Och hen hade sagt ja, men glömt att informera oss andra. men tyckte i samma andetag att vi borde ha förstått det. Jag känner mest, inte en helg till som försvinner.
mm möjligtvis slipper jag undan själva tävlingen men eftersom jag har förenings kort så måste jag handla.Men säg att du är upptagen? Det funkar inte, helt enkelt.