Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i schäslongen med vidöppet fönster, svettas och dricker iskall rosé. Glor samtidigt på ”Lupin” på Netflix. Känns som att jag kollar på Franska Jönssonligan på knark. Men relativt roande 😆
 
Vi letar kattunge och de är inte helt enkelt så här i Corona tider kan jag säga 🙈 De går som smör i solsken typ ..Vi letar ny kompis/familjemedlem delvis till vår Kung här hemma som annars blir själv efter sommaren och vet att han kommer bli helt knäckt då 😓 Men nu kanske kanske vi har hittat en perfekt liten kompis åt honom ✊
 
Hotell 😎 Men sent in, tidigt ut. Frukost 06 imorgon 😴

EABBA882-D2A2-4552-BFFE-FF82562C8BB7.webp
 
Vi slet som f-n i trädgården igår... jag tror klockan var halv 10 när vi åt middag (rökta räkor, snabbt, praktiskt och gott). Vi fick ner körsbärsträdet vilket var viktigast, det var åsk- och regnprognos för natten så det var perfekt med vattning till det :up:

Det small rätt rejält på småtimmarna och vi har tydligen haft strömavbrott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 700
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 956
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp