Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i schäslongen med vidöppet fönster, svettas och dricker iskall rosé. Glor samtidigt på ”Lupin” på Netflix. Känns som att jag kollar på Franska Jönssonligan på knark. Men relativt roande 😆

Vi letar kattunge och de är inte helt enkelt så här i Corona tider kan jag säga 🙈 De går som smör i solsken typ ..Vi letar ny kompis/familjemedlem delvis till vår Kung här hemma som annars blir själv efter sommaren och vet att han kommer bli helt knäckt då 😓 Men nu kanske kanske vi har hittat en perfekt liten kompis åt honom ✊

Hotell 😎 Men sent in, tidigt ut. Frukost 06 imorgon 😴

EABBA882-D2A2-4552-BFFE-FF82562C8BB7.webp

Vi slet som f-n i trädgården igår... jag tror klockan var halv 10 när vi åt middag (rökta räkor, snabbt, praktiskt och gott). Vi fick ner körsbärsträdet vilket var viktigast, det var åsk- och regnprognos för natten så det var perfekt med vattning till det :up:

Det small rätt rejält på småtimmarna och vi har tydligen haft strömavbrott.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Som rubriken säger, är det något ni gör med era bilar? Jag försöker hålla liv i min kära bil så länge som möjligt och funderar på om...
Svar
4
· Visningar
196
Senast: Saigon
·
Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
22 362
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 804
Senast: soom
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
564
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur