Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra! Då får man så många falaflar att man kan äta bara dom och bli mätt på det. Resten av grejerna kan man strunta i.Jag kan inte hjälpa dig med rubriken tyvärr, men nån kanske kan hjälpa mig att förstå varför man alltid får mat för en hel familj när man beställer en falafeltallrik.
Ja jag tror siffrorna är rätt men fick inte till detTror att du faktiskt skrev rätt men i fel stil. Ska vara CXXXII
Hoppas jag
Nu är klockan snart 21 och det är 29 grader utanför fönstret. Stannar inne med ACn.Avundsjuk på att alla har det så varmt! Dagens
topptemperatur tror jag är 16 grader här...
Jag skulle gärna byta! Då hade jag kunnat sitta på bryggan istället för inomhusNu är klockan snart 21 och det är 29 grader utanför fönstret. Stannar inne med ACn.
Jäkla tropiskt klimat.
Min brygga fick jag gräva fram för några år sedan. Sjön är sänkt till ett myggproducerande träsk och en fantastisk fågel-sjö.Jag skulle gärna byta! Då hade jag kunnat sitta på bryggan istället för inomhus
Det är bra! Då får man så många falaflar att man kan äta bara dom och bli mätt på det. Resten av grejerna kan man strunta i.
Avundsjuk på att alla har det så varmt! Dagens
topptemperatur tror jag är 16 grader här...
Men åh grattis! alltså inte till illamåendet utan den som orsakar detKöpte den bara för riset (preggoillamående så man får liksom äta det som fungerar) Men satans mycket ris fick jag i varje fall, en hel årsskörd!
Men åh grattis! alltså inte till illamåendet utan den som orsakar det
Aha! Jag brukar faktiskt läsa Barn, när jag läst slut på resten av internetTack! Tjötar om det non-stop i tråd på barn så har förskonat er andra från det (både illamåendet och orsaken )
Aha! Jag brukar faktiskt läsa Barn, när jag läst slut på resten av internet
Grattis! Vad spännande! Jag fick ta till akupunktur för att överleva illamående perioden.Köpte den bara för riset (preggoillamående så man får liksom äta det som fungerar) Men satans mycket ris fick jag i varje fall, en hel årsskörd!
Grattis! Vad spännande! Jag fick ta till akupunktur för att överleva illamående perioden.