Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soligt och fint ute med ligger i sängen med en Myra under täcket. Mår inte bra så jag har tagit ett par värktabletter och hoppas det blir bättre. Åkte till hästarna för att vattna men det var fruset, eftersom jag ska åka och kvällsfodra i ett annat stall så testar jag senare, annars klarar de sig på det de har tills i morgon och då blir det dunkar om det inte hunnit tina. Skulle iofs kunna köra dunkar ikväll för kranen var inte frusen men det är skönt att slippa bära till bilen.
 
Har inte lyckats svara på ett enda mail i dag och känner mig som världens sämsta anställda någonsin just nu.
Du är väl snarare världens bästa anställda? Så mycket som du gjort för jobbet och alla gånger du egentligen stannat trots att du egentligen mår dåligt och borde sjukanmält dig. För att jobbet inte ska stå utan personal.
Så nä, någon dålig anställd skulle jag definitivt INTE säga att du är! Alla får lov att ha dåliga dagar :heart
 
Har lämnat hemmet för att renovera mig själv. Massage, lashlift, färgat och format ögonbryn. Min vanliga fixare är på semester så hennes mamma ryckte ut. Tänk skön och pratsam kubanska. Iaf, ligger på britsen och hon utbrister: ”guuud vad snygga bröst du har, vilka bomber, är det silikon?” (och prov-klämmer lite).

:rofl:
 
Jag fick mycket att göra sista 45 minuterna. Tyvärr mest pga att andra myndigheter inte sköter sitt jobb :cautious:
Nu är jag iaf på väg hem. Ska sen bara byta om innan vi kör till stallet. Skönt väder kan vi vara glada för :D
 
Vovvilainen och jag väntar medans starka männen lastar av foder. Sen ska vi glo på släp, hästar och dinera.
9A889DEB-49D8-444A-8160-C843511E8788.webp
 
På väg hem nu. Smög iväg 5 minuter tidigare och har lite dåligt samarbete. Jag behöver verkligen jobba på det här med 100% ego.
Ska tvinga mig ut på springtur. Vet ju att jag mår bättre av det men ändå skriker kroppen och hjärnan "neeeej sätt dig och glo på datorn och ät choklad och gråt en skvätt "

Men här är det faktiskt en annan jag som bestämmer :mad: den logiska och lite mer sansade som inte gillar oproduktiva saker.
 
Hemma från föreläsning (hela dagen) om hedersvåld och FGM. Skäms ordentligt eftersom jag somnade till under föreläsningen efter att ha kämpat med att hålla ögonen öppna. 🙈 Föreläsaren igår var otroligt kunnig och intressant tyckte jag, tråkig så man somnar tyckte andra, den i dag var fantastiskt gripande och bland de bästa de hört tyckte de, sådär tyckte jag. Fascinerande hur olika man är.

PS. En av medicinera jag tar för första gången kan man bli trött och vinglig av så jag skyller på det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp