Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter jobbet körde jag direkt till stallet medan 26-åringen handlade lite mat.
När jag kommit hem från stallet och duschat och dottern kommit hem från friidrotten och duschat så fixade vi mat och kollade på Moulin Rouge :)
Maten var dessutom god: potatisgratäng, lövbiff, coleslaw och tzatziki :d
 
Jag trodde jag lyckats slingra mig ur en långväga resa imorgon och bara låta sambo åka dit. Men fick veta nu att de så gärna ville att jag skulle med. Och de hade någon ny matlagningsmaskin som de ville testa och bjuda på käk etc. Så jag får vackert åka med.
Jag som äntligen tänkt att jag skulle få tid att sticka till pålle och tom måla. Njepp..
Hoppas mathelvetet är gott! :laugh:
:rofl: Åh, jag tänkte - vad ska hon sticka för något till HÄSTEN?! :rofl: Så dum :laugh:
 
Noterade denna intressanta varning i min pyjamas. Har någon klagat på HM att deras bomullsplagg inte är eldsäkra?

20200205_071332.webp
 
Så trött. Ont i halsen, ont i huvudet, tryck i ena örat. I helgen ska jag iväg, hoppas verkligen att jag hinner bli bättre.
 
Snorig och huvudvärk men snart mot Strömsholm för röntgen av Ville och därefter till Örebro för träff med handledaren inför uppsatsen. Vi får se om Ville får hänga med i bilen eller stanna på Strömsholm tills ikväll.
 
Har höga förväntningar på den här dagen! Känns som att den kommer bli toppen. Inget som avbryter mitt arbete (håller tummarna för att barnen håller sig friska...), planerar en skogspromenad med hunden på lunchrasten och ikväll är inget speciellt planerat mer än att jag och äldsta dottern ska åka och köpa presenter till hennes kompisar som har kalas till helgen och en spånbal så jag kan fylla på i ena ligghallen ikväll :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 739
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp