Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma dessa skulle passa dig.
Visa bifogad fil 44534
Gav även bort ett par rosa med katter på till min pappa. Han blev så väldigt glad över dessa. Ett par strumpor liksom
Påminner om happy socks som jag köpte ett gäng av för några veckor sedan. Tips om ni ser dessa!
Hela mitt liv - eller i alla fall i typ 50 år - har jag druckit ett te som heter Kooh i Noor och säljs i kvartskilosförpackningar. Förpackningen har sett likadan ut sedan jag var liten.
NU PLÖTSLIGT finns det inte att få tag på pga leveranssvårigheter. Det är restat.
Fattar inte hur jag ska klara detta.
Men vad hela friden!Hela mitt liv - eller i alla fall i typ 50 år - har jag druckit ett te som heter Kooh i Noor och säljs i kvartskilosförpackningar. Förpackningen har sett likadan ut sedan jag var liten.
NU PLÖTSLIGT finns det inte att få tag på pga leveranssvårigheter. Det är restat.
Fattar inte hur jag ska klara detta.
Om leverantöen inte klarar att leverera till Sverige så borde det inte finnas på NK heller.
Detta är det
Visa bifogad fil 44535
Buke mafia! Ut och sök!Om leverantöen inte klarar att leverera till Sverige så borde det inte finnas på NK heller.
Detta är det
Visa bifogad fil 44535
I brist på wow symbolHar överlevt lönelördag bredvid Tunatutten, inkl Djävulens blå boning, Jula medlemshelg och halva priset på frön på Blomsterlandet
Jag tror kanske det skrivits någon gång tidigare, men VAD är tunatutten?!Har överlevt lönelördag bredvid Tunatutten, inkl Djävulens blå boning, Jula medlemshelg och halva priset på frön på Blomsterlandet
BILD @athena_arabiansJag tror kanske det skrivits någon gång tidigare, men VAD är tunatutten?!
Jag googlade just!Jag tror kanske det skrivits någon gång tidigare, men VAD är tunatutten?!
Jag tror kanske det skrivits någon gång tidigare, men VAD är tunatutten?!
O herregud, har sambon missat Jula-helg?! Jag måste nog informera sambon för husfridens skullHar överlevt lönelördag bredvid Tunatutten, inkl Djävulens blå boning, Jula medlemshelg och halva priset på frön på Blomsterlandet
O herregud, har sambon missat Jula-helg?! Jag måste nog informera sambon för husfridens skull