Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela mitt liv - eller i alla fall i typ 50 år - har jag druckit ett te som heter Kooh i Noor och säljs i kvartskilosförpackningar. Förpackningen har sett likadan ut sedan jag var liten.

NU PLÖTSLIGT finns det inte att få tag på pga leveranssvårigheter. Det är restat.

Fattar inte hur jag ska klara detta. :arghh::arghh::arghh:
 
Hela mitt liv - eller i alla fall i typ 50 år - har jag druckit ett te som heter Kooh i Noor och säljs i kvartskilosförpackningar. Förpackningen har sett likadan ut sedan jag var liten.

NU PLÖTSLIGT finns det inte att få tag på pga leveranssvårigheter. Det är restat.

Fattar inte hur jag ska klara detta. :arghh::arghh::arghh:

NK kanske har? Eller vad tror du?
 
Hela mitt liv - eller i alla fall i typ 50 år - har jag druckit ett te som heter Kooh i Noor och säljs i kvartskilosförpackningar. Förpackningen har sett likadan ut sedan jag var liten.

NU PLÖTSLIGT finns det inte att få tag på pga leveranssvårigheter. Det är restat.

Fattar inte hur jag ska klara detta. :arghh::arghh::arghh:
Men vad hela friden!
 
NK kanske har? Eller vad tror du?
Om leverantöen inte klarar att leverera till Sverige så borde det inte finnas på NK heller. :cry:

Detta är det
1579980709182.png
 
Tillbringat hela eftermiddagen i stallet idag (bäst att passa på; "monsterjobbvecka" nästa vecka), så himla skönt att bara "glömma" klockan och göra det man mår bra av utan att tänka på tiden ❤. Mat finns ju att köpa till lunch, kaffe att brygga samt den bästa sambon som ändå hade fullt upp med sitt; så skönt att vi är likadana ❤.

Var sugen på att rida igenom hästen på ridbanan och avsluta med några språng då hon knappt satt en hov på ridbanan men den var för frusen så blev en härlig ridtur i solen istället; det säger man ju inte nej till 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 155
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp